  • Data: 2011-09-20 15:49:20
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :( - OT
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne. A górna część samolotu jest przystosowana do lądowania. Na
    > bagnie szczególnie.

    Ja w przeciwieństwie do Ciebie, nie jestem w tej kwestii takim specem.
    Cytat z wypowiedzi jakiegoś profesora fizyki (możliwe, że oszołom):

    "Kabina pasażerska przy znanych parametrach prędkości i przyspieszeń nie
    mogła się rozpaść na więcej, niż dwie lub trzy części. Znana energia
    kinetyczna płatowca nie wystarcza do rozerwania kadłuba na ogromną ilość
    części; nieznany fizyce byłby też proces, sposób takiej dezintegracji."
    http://tnij.org/nhuo

    ale to jakiś "zwyczajny" profesor więc może się nie zna, ja nie potrafię
    tego zweryfikować.

    > Twoim zdaniem nie bylo śladów?

    Może nie widziałem, możesz pokazać ślad jaki pozostawiło 70 ton
    rozpędzonego do ok 300km/h żelastwa w miękkich bagnach?

    > Na szczęście mamy dostęp do telewizji. I możemy pooglądać różne
    > programy o katastrofach lotniczych. I widzimy, jakie są skutki tych
    > katastrof.

    To prawda, możesz dać linka do podobnego uderzenia w ziemię samolotu z
    takimi skutkami?

    Pierwsze z brzegu:
    http://static1.money.pl/i/h/35/f124195.jpg
    http://p.web-album.org/80/65/80658838b6b9084b6556fca
    569abda55a,4,0.jpg
    http://p.web-album.org/db/39/db390a630829232594667d0
    bfa053792a,4,0.jpg
    http://p.web-album.org/b2/83/b283f400cb460b42100319b
    eacf78aefa,4,0.jpg
    Wszystkie cholery, łamią się, pękają, ale nie rozpadają.

    I druga sprawa, możesz dać linka do drugiej takiej katastrofy, gdzie
    nikt nie przeprowadził śledztwa wyjaśniającego przyczynę? Chodzi o takie
    podstawowe rzeczy jak sekcja zwłok, dokumentacja fotograficzna, badanie
    wraku. Kurde w przypadku zwykłej kolizji samochodowej robi się bardziej
    drobiazgowe wyjaśnienia.

    > Jasne. Pokaż samolot, który uderzył w Pentagon.

    Jak masz link to chętnie bym pooglądał.

    > Pojechałeś po bandzie tak, że hel z Maciarewiczem wysiadają.

    Nie ma jak argumentacja MAK, dlaczego spadł? Bo uderzył w brzozę, a skąd
    wiadomo, że uderzył w brzozę? No przecież spadł. Na swój sposób nawet
    zabawne.

    Ale jak już wojujesz Macierewiczem, specjaliści z FAA oraz NASA pewnie
    też jeżdżą po bandzie, bo nie oglądają TVN'u?
    http://tnij.org/nht9

    A.