-
Data: 2011-09-20 15:49:20
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :( - OT
Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-09-20 12:50, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Oczywiście test jest do dupy, tak samo jak Twoje porównanie, bo
>> uderzenie jest pod kątem prostym. W przypadku TU, kąt był trochę
>> inny.
>
> Jasne. A górna część samolotu jest przystosowana do lądowania. Na
> bagnie szczególnie.
Ja w przeciwieństwie do Ciebie, nie jestem w tej kwestii takim specem.
Cytat z wypowiedzi jakiegoś profesora fizyki (możliwe, że oszołom):
"Kabina pasażerska przy znanych parametrach prędkości i przyspieszeń nie
mogła się rozpaść na więcej, niż dwie lub trzy części. Znana energia
kinetyczna płatowca nie wystarcza do rozerwania kadłuba na ogromną ilość
części; nieznany fizyce byłby też proces, sposób takiej dezintegracji."
http://tnij.org/nhuo
ale to jakiś "zwyczajny" profesor więc może się nie zna, ja nie potrafię
tego zweryfikować.
>>> Samochody projektuje się, żeby chroniły ludzi w razie zderzenia.
>>> Samoloty nie projektuje się i nie testuje z uwzględnieniem możliwości
>>> zderzenia, bo przestałyby latać.
>> Za to projektuje się tak aby przy dowolnym kontakcie z przeszkodą
>> rozsypywały się na miliony części. Nie pozostawiając nawet śladu
>> uderzenia na przeszkodzie.
>
> Twoim zdaniem nie bylo śladów?
Może nie widziałem, możesz pokazać ślad jaki pozostawiło 70 ton
rozpędzonego do ok 300km/h żelastwa w miękkich bagnach?
>> To pewnie jakaś funkcja ochronna dla obiektu z którym potencjalnie
>> taki samolot musiał by się zderzyć. W samochodach nazywa się to
>> ochrona pieszych. Kto by pomyślał, że Rosjanie tyle lat temu coś
>> takiego montowali w samolotach.
>
> Na szczęście mamy dostęp do telewizji. I możemy pooglądać różne
> programy o katastrofach lotniczych. I widzimy, jakie są skutki tych
> katastrof.
To prawda, możesz dać linka do podobnego uderzenia w ziemię samolotu z
takimi skutkami?
Pierwsze z brzegu:
http://static1.money.pl/i/h/35/f124195.jpg
http://p.web-album.org/80/65/80658838b6b9084b6556fca
569abda55a,4,0.jpg
http://p.web-album.org/db/39/db390a630829232594667d0
bfa053792a,4,0.jpg
http://p.web-album.org/b2/83/b283f400cb460b42100319b
eacf78aefa,4,0.jpg
Wszystkie cholery, łamią się, pękają, ale nie rozpadają.
I druga sprawa, możesz dać linka do drugiej takiej katastrofy, gdzie
nikt nie przeprowadził śledztwa wyjaśniającego przyczynę? Chodzi o takie
podstawowe rzeczy jak sekcja zwłok, dokumentacja fotograficzna, badanie
wraku. Kurde w przypadku zwykłej kolizji samochodowej robi się bardziej
drobiazgowe wyjaśnienia.
>> Ale to tylko rosyjskie samoloty tak mają, bo amerykański samolot potrafi
>> walnąć przy pełnej prędkości w prostopadłą przeszkodą, i nie rozsypuje się.
>
> Jasne. Pokaż samolot, który uderzył w Pentagon.
Jak masz link to chętnie bym pooglądał.
> Pojechałeś po bandzie tak, że hel z Maciarewiczem wysiadają.
Nie ma jak argumentacja MAK, dlaczego spadł? Bo uderzył w brzozę, a skąd
wiadomo, że uderzył w brzozę? No przecież spadł. Na swój sposób nawet
zabawne.
Ale jak już wojujesz Macierewiczem, specjaliści z FAA oraz NASA pewnie
też jeżdżą po bandzie, bo nie oglądają TVN'u?
http://tnij.org/nht9
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.09.11 15:54 Arek
- 20.09.11 17:06 Michał Baszyński
- 20.09.11 17:23 DoQ
- 20.09.11 18:00 Bydlę
- 21.09.11 08:45 Arek
- 21.09.11 09:00 Andrzej Lawa
- 21.09.11 10:28 Michał Baszyński
- 21.09.11 12:39 Andrzej Lawa
- 21.09.11 16:54 RoMan Mandziejewicz
- 26.09.11 13:00 Arek
- 26.09.11 13:09 RoMan Mandziejewicz
- 26.09.11 18:40 jerzu
- 27.09.11 08:22 Arek
- 27.09.11 08:24 Arek
- 27.09.11 09:55 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i