-
Data: 2011-09-20 12:50:49
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :( - OT
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Hello Arek,
Tuesday, September 20, 2011, 8:54:20 AM, you wrote:
>>>>> Gdyby się komuś na chciało jechać na południe Puławską (DC), to niech
>>>>> się przygotuje na utrudnienia:http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,bmw
-roztrzaskane-na-slupie-trzy-...
>>>> Patrząc na zdjęcia to wygląda jakby to było z dwóch zespawane -
>>>> podłoga tak równo się rozleciała ...
>>> Idąc tą argumentacją, to z ilu przystanków musiał być spawany polski
>>> TU-154, który przy podobnej prędkości uderzył a miękkie bagna pod sporym
>>> kątem i rozpadał się w drobny mak.
>> Prawie 300 km/h to dla ciebie "podobna" predkość? Zdajesz sobie sprawę z
>> tego, jak zachowuje się "miękkie bagno" przy uderzeniu z taką
>> prędkością? Zdarzyło Ci się skoczyć "na dechę" z dużej wysokości?
>> Uderzasz wtedy w wode z prędkością będacą małym ułamkiem prędkości, z
>> jaką wbił się w bagno Tu-154.
> Tu ok. 200 tam ok. 250.
Jasne. Może 25?
> Tu betonowy słup tam miękkie bagno.
Przy 300km/h nie ma czegoś takiego jak "miękkie bagno". Miękkie, żywe
ptaki niszczą silniki. Przed katastrofą w Smoleńsku Tu154, który
się rozbił, miał kontakt z ptakiem - dziób samolotu do wymiany.
> Zrób test, wyrzuć np. TV przez okno na beton i na podmokły piasek.
Ależ sam go zrób. Mocno się zdziwisz. Tylko zrób to z wysokości
zapewniajacej osiągnięcie 200km/h co najmniej.
> Oczywiście test jest do dupy, tak samo jak Twoje porównanie, bo
> uderzenie jest pod kątem prostym. W przypadku TU, kąt był trochę
> inny.
Jasne. A górna część samolotu jest przystosowana do lądowania. Na
bagnie szczególnie.
>> Samochody projektuje się, żeby chroniły ludzi w razie zderzenia.
>> Samoloty nie projektuje się i nie testuje z uwzględnieniem możliwości
>> zderzenia, bo przestałyby latać.
> Za to projektuje się tak aby przy dowolnym kontakcie z przeszkodą
> rozsypywały się na miliony części. Nie pozostawiając nawet śladu
> uderzenia na przeszkodzie.
Twoim zdaniem nie bylo śladów?
> To pewnie jakaś funkcja ochronna dla obiektu z którym potencjalnie
> taki samolot musiał by się zderzyć. W samochodach nazywa się to
> ochrona pieszych. Kto by pomyślał, że Rosjanie tyle lat temu coś
> takiego montowali w samolotach.
Na szczęście mamy dostęp do telewizji. I możemy pooglądać różne
programy o katastrofach lotniczych. I widzimy, jakie są skutki tych
katastrof.
> Ale to tylko rosyjskie samoloty tak mają, bo amerykański samolot potrafi
> walnąć przy pełnej prędkości w prostopadłą przeszkodą, i nie rozsypuje się.
Jasne. Pokaż samolot, który uderzył w Pentagon.
Pojechałeś po bandzie tak, że hel z Maciarewiczem wysiadają.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 20.09.11 15:27 Michał Baszyński
- 20.09.11 15:49 Arek
- 20.09.11 15:54 Arek
- 20.09.11 17:06 Michał Baszyński
- 20.09.11 17:23 DoQ
- 20.09.11 18:00 Bydlę
- 21.09.11 08:45 Arek
- 21.09.11 09:00 Andrzej Lawa
- 21.09.11 10:28 Michał Baszyński
- 21.09.11 12:39 Andrzej Lawa
- 21.09.11 16:54 RoMan Mandziejewicz
- 26.09.11 13:00 Arek
- 26.09.11 13:09 RoMan Mandziejewicz
- 26.09.11 18:40 jerzu
- 27.09.11 08:22 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=