  • Data: 2011-09-15 13:14:54
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-15 12:54, The_EaGle pisze:
    > W dniu 2011-09-15 08:41, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > No właśnie. Rozmawialiśmy poprzednim razem że z tymi słupami ewidentnie
    > trzeba coś zrobić bo kozacy się w narodzie zdarzają a na tych słupach
    > ginie z 10 osób rocznie!

    Nie, to Ty pisałeś, że trzeba z nimi coś zrobić. Ja nie widzę potrzeby.
    Jak będzie przebudowa to być może, ale z drugiej strony...

    > Ciekawe czy taniej jest ich zastąpić nowymi czy
    > wypłacać ubezpieczenia rodziną...

    Jakie ubezpieczenia rodzinom? Kto tutaj jest winien?

    > i gdyby nie słup pewnie by przeżył...

    Jak zwykle pomijasz przyczynę wypadku. Daruj, jak ktoś sobie
    pozwala na takie swawole to ja wolę by to był słup niż następnym
    razem postronne osoby. Tylko nie pisz, że kierowca nie jechał
    sam...