eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny spisek żarówkowy? Pompy CRRe: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
    References: <539b1ebe$0$2240$65785112@news.neostrada.pl>
    <lngvtr$dvp$1@node2.news.atman.pl> <lnhe5v$8go$1@dont-email.me>
    <lnin5q$bbp$1@node1.news.atman.pl> <lnj8c8$luh$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    <lnknqb$6en$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <lnku66$d9n$1@node2.news.atman.pl> <lnkuqm$bd3$1@news.dialog.net.pl>
    <lnl4ls$k3l$1@node2.news.atman.pl>
    <539ea235$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <lnnbh3$od7$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <lnpvtv$c49$1@node2.news.atman.pl>
    <53a0adf1$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
    <lnskfo$tjq$1@node2.news.atman.pl> <lntvcd$e6s$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local>
    <1...@4...net>
    Date: Thu, 19 Jun 2014 11:53:09 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 88
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.121.78
    X-Trace: 1403171590 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2372 178.42.121.78:56484
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2536337
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .06.2014 o 10:10 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:


    >
    > Hm ... jak obserwowales ?
    > Bo owszem, bywalo tak ze jade, ruch gesty predkosc na lewym pasie
    > 85-95, tak pare km ... a potem korek sie nagle konczy ruch rozwiewa,
    > mozna wcisnac gaz ... ale dlaczego tak ? Skad to mozna wiedziec, z
    > samochodu nie widac, z ciezarowki moze troche dalej.
    > Korek ma kilometry, a co na jego poczatku ? Dziadek w trabancie,
    > polskie ciezarowki, uparta baba ...

    Jest dokładnie tak jak piszesz, jadę, widzę po drugiej stronie chwilowe
    "zagęszczenie" - ale jedzie, za chwilę wszystkie 3 pasy stoją przez
    kilka/kilkanaście km. Na CB wszyscy mówią (z obu stron), że tam nic nie
    było - ktoś niespodziewanie zwolnił, gwałtownie zahamował - dalej to już
    reakcja łańcuchowa.
    Sam też kilkakrotnie byłem w takim "czole fali", który gwałtownie zwolnił
    ale pojechał dalej, za mną już peleton się zatrzymał - słyszałem na CB
    pytania co się stało, że jest "ształ" i odpowiedzi drugiej strony, że tam
    "nic nie ma".


    >> Zapobiega tym korkom ich system nadzoru ruchu - m.in. w przypadku dużego
    >> tłoku zapalają się na autostradach elektroniczne ograniczenia prędkości
    >> (80, 100, 120), które spowalniają rzekę aut, jednocześnie zwiększając
    >> odstępy między nimi.
    >
    > IMO to z innych przyczyn - jedziesz sobie 200, a tam gdzies korek ...
    > i jest niebezpiecznie.

    Być może, ale ja cały czas jadę, tylko co chwila jestem spowalniany
    (autostrada jest przejezdna).


    >> czasami wolałbym zapłacić te 50-70 EUR i jechać przez Niemcy płatną,
    >> luźną
    >> autostradą (wystarczyłby standard naszej A2) na tempomacie ustawionym na
    >> 147km/h ;-)
    >
    > Ale ruch by tam byl taki sam, bo niby czemu mniejszy?
    > No moze czesc osob by zrezygnowalo, albo pojechalo pociagiem.

    Jeśli jest alternatywa w postaci dobrej, darmowej drogi - to ruch lokalny
    będzie na niej a tranzyt (który chce szybko, płynnie przejechać przez
    Niemcy) - dołoży parę EU i w zdecydowanej większości wybierze droższą ale
    luźniejszą autostradę.
    W Niemczech tłok robią w zdecydowanej większości Niemcy (bo jest ich dużo
    i mają dużo tych swoich audi czy bmw), którzy jadą do pracy/domu.
    Co innego jest w takiej Francji na A7 (odcinek Valence - Orange) - tam
    tłok robią NL,S,D - rejstracji z F jest mniej niż połowa. Francuzi
    wybierają alternatywną (darmową) N7.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.06.14 12:59 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: