-
Data: 2014-06-19 11:53:09
Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu .06.2014 o 10:10 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
>
> Hm ... jak obserwowales ?
> Bo owszem, bywalo tak ze jade, ruch gesty predkosc na lewym pasie
> 85-95, tak pare km ... a potem korek sie nagle konczy ruch rozwiewa,
> mozna wcisnac gaz ... ale dlaczego tak ? Skad to mozna wiedziec, z
> samochodu nie widac, z ciezarowki moze troche dalej.
> Korek ma kilometry, a co na jego poczatku ? Dziadek w trabancie,
> polskie ciezarowki, uparta baba ...
Jest dokładnie tak jak piszesz, jadę, widzę po drugiej stronie chwilowe
"zagęszczenie" - ale jedzie, za chwilę wszystkie 3 pasy stoją przez
kilka/kilkanaście km. Na CB wszyscy mówią (z obu stron), że tam nic nie
było - ktoś niespodziewanie zwolnił, gwałtownie zahamował - dalej to już
reakcja łańcuchowa.
Sam też kilkakrotnie byłem w takim "czole fali", który gwałtownie zwolnił
ale pojechał dalej, za mną już peleton się zatrzymał - słyszałem na CB
pytania co się stało, że jest "ształ" i odpowiedzi drugiej strony, że tam
"nic nie ma".
>> Zapobiega tym korkom ich system nadzoru ruchu - m.in. w przypadku dużego
>> tłoku zapalają się na autostradach elektroniczne ograniczenia prędkości
>> (80, 100, 120), które spowalniają rzekę aut, jednocześnie zwiększając
>> odstępy między nimi.
>
> IMO to z innych przyczyn - jedziesz sobie 200, a tam gdzies korek ...
> i jest niebezpiecznie.
Być może, ale ja cały czas jadę, tylko co chwila jestem spowalniany
(autostrada jest przejezdna).
>> czasami wolałbym zapłacić te 50-70 EUR i jechać przez Niemcy płatną,
>> luźną
>> autostradą (wystarczyłby standard naszej A2) na tempomacie ustawionym na
>> 147km/h ;-)
>
> Ale ruch by tam byl taki sam, bo niby czemu mniejszy?
> No moze czesc osob by zrezygnowalo, albo pojechalo pociagiem.
Jeśli jest alternatywa w postaci dobrej, darmowej drogi - to ruch lokalny
będzie na niej a tranzyt (który chce szybko, płynnie przejechać przez
Niemcy) - dołoży parę EU i w zdecydowanej większości wybierze droższą ale
luźniejszą autostradę.
W Niemczech tłok robią w zdecydowanej większości Niemcy (bo jest ich dużo
i mają dużo tych swoich audi czy bmw), którzy jadą do pracy/domu.
Co innego jest w takiej Francji na A7 (odcinek Valence - Orange) - tam
tłok robią NL,S,D - rejstracji z F jest mniej niż połowa. Francuzi
wybierają alternatywną (darmową) N7.
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.14 12:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe