-
1. Data: 2014-06-13 17:54:38
Temat: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: anacron <a...@a...pl>
Zainteresowałem się temat padających w okolicach 80-90 kkm pomp CR w
dieslach. Porozmawiałem z kilkoma serwisami i uzyskałem dość szybko
listę silników przy których takie przypadłości były odnotowane.
Sprawdziłem, są to zarówno pompy Delphi jak i Bosch, co nakazuje
odrzucić teorię bubli produkowanych przez jednego producenta.
Przypomnę pompy CR się łuszczą co doprowadza do zanieczyszczenia układu
paliwowego i padu wtryskiwaczy. Co dziwne, dzieje się to jak w zegarku w
okolicach 80-90 kkm przebiegu. Nasuwa się pytanie, dogadali się i tak to
jest wyliczone (celowe postarzanie produktu), czy po prostu w czasie
ostatnich zmienił się skład oleju napędowego i pompy te źle takie paliwa
znoszą?
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
2. Data: 2014-06-13 18:03:07
Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
> Przypomnę pompy CR się łuszczą co doprowadza do zanieczyszczenia układu
> paliwowego i padu wtryskiwaczy. Co dziwne, dzieje się to jak w zegarku w
> okolicach 80-90 kkm przebiegu. Nasuwa się pytanie, dogadali się i tak to
> jest wyliczone (celowe postarzanie produktu), czy po prostu w czasie
> ostatnich zmienił się skład oleju napędowego i pompy te źle takie paliwa
> znoszą?
Z tego co słyszałem to kiepskie paliwo zanieczyszczone kwasami
-
3. Data: 2014-06-13 19:24:52
Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .06.2014 o 17:54 anacron <a...@a...pl> pisze:
> Zainteresowałem się temat padających w okolicach 80-90 kkm pomp CR w
> dieslach. Porozmawiałem z kilkoma serwisami i uzyskałem dość szybko
> listę silników przy których takie przypadłości były odnotowane.
> Sprawdziłem, są to zarówno pompy Delphi jak i Bosch, co nakazuje
> odrzucić teorię bubli produkowanych przez jednego producenta.
>
Jakie to silniki? - miałem dci i teraz mam crdi i hdi - problemów w
pompami/wtryskami brak.
Pzrebiegi - dci ponad 330kkm, hdi ma aktualnie prawie 150kkm, crdi tylko
20kkm (wszystko przede mną :-))
TG
-
4. Data: 2014-06-13 19:35:50
Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 13.06.2014 19:24, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .06.2014 o 17:54 anacron <a...@a...pl> pisze:
>
>> Zainteresowałem się temat padających w okolicach 80-90 kkm pomp CR w
>> dieslach. Porozmawiałem z kilkoma serwisami i uzyskałem dość szybko
>> listę silników przy których takie przypadłości były odnotowane.
>> Sprawdziłem, są to zarówno pompy Delphi jak i Bosch, co nakazuje
>> odrzucić teorię bubli produkowanych przez jednego producenta.
>>
>
> Jakie to silniki?
Z głowy teraz nie podam wszystkich, ale np.
1,4 CRDI Hyundai/Kia, a także 2.0 Hyundai/Kia. VW/Skoda/Seat/Audi i
któryś z BMW i Mazdy większy niż 2l, ale lista była dłuższa, tylko
kartki nie mam przy sobie.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
5. Data: 2014-06-13 20:56:47
Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: MichaelData(R) <s...@o...com>
anacron wydumał(a) w news:539b3676$0$2245$65785112@news.neostrada.pl :
> W dniu 13.06.2014 19:24, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>> W dniu .06.2014 o 17:54 anacron <a...@a...pl> pisze:
>>> Zainteresowałem się temat padających w okolicach 80-90 kkm pomp CR w
>>> dieslach. Porozmawiałem z kilkoma serwisami i uzyskałem dość szybko
>>> listę silników przy których takie przypadłości były odnotowane.
>>> Sprawdziłem, są to zarówno pompy Delphi jak i Bosch, co nakazuje
>>> odrzucić teorię bubli produkowanych przez jednego producenta.
>> Jakie to silniki?
> Z głowy teraz nie podam wszystkich, ale np.
> 1,4 CRDI Hyundai/Kia, a także 2.0 Hyundai/Kia. VW/Skoda/Seat/Audi i
> któryś z BMW i Mazdy większy niż 2l, ale lista była dłuższa, tylko
> kartki nie mam przy sobie.
Spokojnie możesz dodac KIA 2,9 CRDI, właśnie po przebiegu 90tys robiłem,
tyle że nie pompę a wtryskiwacze. Pompa narazie daje radę a badania wtrysków
nie wykryły opiłków. Temat szeroko znany w kręgach osób, które regenerują te
elementy. Jakiś czas temu nie bardzo radzono sobie z regeneracją, teraz nie
ma problemów. Powodem ma byc rzeczywiscie jakośc paliwa w kraju. Te usterki
nie wystepują tak szeroko poza Polską (mam na mysli Niemcy/Anglia).
Kolega Trybun właśnie coś takiego kupił i chyba niedługo to przed nim :)
--
Michael________(TM)
______/) /\ | /\
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR
-
6. Data: 2014-06-13 23:42:42
Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 13.06.2014 20:56, MichaelData(R) pisze:
> Spokojnie możesz dodac KIA 2,9 CRDI, właśnie po przebiegu 90tys robiłem,
> tyle że nie pompę a wtryskiwacze. Pompa narazie daje radę a badania
> wtrysków nie wykryły opiłków.
U mnie też, jednak badanie ściągniętego paliwa wykazało.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
7. Data: 2014-06-14 07:26:44
Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: megrimsES <m...@i...pl>
W dniu 2014-06-13 17:54, anacron pisze:
> Zainteresowałem się temat padających w okolicach 80-90 kkm pomp CR w
> dieslach. Porozmawiałem z kilkoma serwisami i uzyskałem dość szybko
> listę silników przy których takie przypadłości były odnotowane.
> Sprawdziłem, są to zarówno pompy Delphi jak i Bosch, co nakazuje
> odrzucić teorię bubli produkowanych przez jednego producenta.
>
> Przypomnę pompy CR się łuszczą co doprowadza do zanieczyszczenia układu
> paliwowego i padu wtryskiwaczy. Co dziwne, dzieje się to jak w zegarku w
> okolicach 80-90 kkm przebiegu. Nasuwa się pytanie, dogadali się i tak to
> jest wyliczone (celowe postarzanie produktu), czy po prostu w czasie
> ostatnich zmienił się skład oleju napędowego i pompy te źle takie paliwa
> znoszą?
>
Yeti 2.0 140KM tankowane tylko na sieciowych dużych stacjach. Pompa
padła tak, że zaczęło ciec z niej paliwo (pociekło na rozrząd itd.).
Przebieg 80000. Kiedyś o tym pisałem.
-
8. Data: 2014-06-14 07:43:32
Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
> Zainteresowałem się temat padających w okolicach 80-90 kkm pomp CR w
> dieslach.
Taak, tanie ekologiczne diesle...
Ulegają biodegradacji w założonym przez producenta czasie. :)
A jak do tego dodać FAPY/DPF/itd., cenę ON na stacji zbliżoną do ceny
benzyny, koła dwumasowe i inne "ciekawostki", to odechciewa mi się silnika
wysokoprężnego.
I taki trend ucieczki klientów jest obserwowany w salonach już od dawna...
Pozdrawiam.
WOJO
-
9. Data: 2014-06-14 09:18:41
Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: megrimsES <m...@i...pl>
W dniu 2014-06-14 07:43, WOJO pisze:
(ciach)
> benzyny, koła dwumasowe i inne "ciekawostki", to odechciewa mi się
> silnika wysokoprężnego.
A jak ktoś lubi ten dieslowski moment, wciskanie w fotel i jak silnik
idzie od dołu, to co? Mimo wszystko przy dynamicznej jeździe OM642
po czipie natłucze golfowi GTI. Przy okazji spali mniej.
I jest to jeden z ostatnich trwałych silników od MB. Niestety
wszystkie nowe od BMW czy VAG się chowają.
-
10. Data: 2014-06-14 09:47:45
Temat: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Fri, 13 Jun 2014 17:54:38 +0200, anacron napisał(a):
> Zainteresowałem się temat padających w okolicach 80-90 kkm pomp CR w
> dieslach. Porozmawiałem z kilkoma serwisami i uzyskałem dość szybko
> listę silników przy których takie przypadłości były odnotowane.
> Sprawdziłem, są to zarówno pompy Delphi jak i Bosch, co nakazuje
> odrzucić teorię bubli produkowanych przez jednego producenta.
Sprawdzic czy nie na licencji :-)
Albo czy tloczka, cylinderka czy co tam sie luszczy nie robi jeden
dostawca :-)
One nie sa chromowane elektrolitycznie ?
> Przypomnę pompy CR się łuszczą co doprowadza do zanieczyszczenia układu
> paliwowego i padu wtryskiwaczy. Co dziwne, dzieje się to jak w zegarku w
> okolicach 80-90 kkm przebiegu. Nasuwa się pytanie, dogadali się i tak to
> jest wyliczone (celowe postarzanie produktu), czy po prostu w czasie
> ostatnich zmienił się skład oleju napędowego i pompy te źle takie paliwa
> znoszą?
Ale to w miare nowe modele, wiec sklad paliwa sie nie zmienil.
Chyba ze teraz jakis inny biododatek stal sie modny.
Moze po prostu testowali przez 100kkm, jakosc lekko spadla i mamy 90..
J.