  • 31. Data: 2014-06-04 11:27:28
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-04 11:23, k...@g...com pisze:

    > Podziel 10 litrów spirytusu ( tyle wypija statystyczny Polak*) przez ilość alkoholu
    jaka jest w piwie. Odrzuć od tego niepełnoletnich. Już każdy dorosły statystycznie
    wypija jedno piwo codziennie. I co? Może kurwa powiesz że jest lepiej? Chyba że
    lepiej nie mówić jak jest dobrze.
    > * 10 litrów to udokumentowana sprzedaż bez szarej strefy.

    ty naprawdę jesteś idiotą, a myślałem, że udajesz.

  • 32. Data: 2014-06-04 11:31:59
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-06-04 11:10, Dawid pisze:

    > tylko w krajach gdzie naprawdę się nadużywa, są takie skrajne jednostki
    > jak Ty i Twoja pani dochtór.
    > Niemcom czy Czechom to nie przeszkadza, nawet po piwku mogą w pracy
    > walnąć i nikt krzywo nie spojrzy.
    > jestem za krajem gdzie wszyscy będą pili po jednym piwie dziennie,
    > będzie lepiej jak jest obecnie.

    Ile te Czesie piwko ma Volt?Czarnych Piastów, Warek Strong w pracy
    raczej nie popijają.
    Czesi piją piwko i wracają rowerem do domu. Bo nie powiesz mi przecież
    że wsiadają za kierownice pod wpływem.Najwidoczniej w Czechach był
    problem! Obniżyli więc dopuszczalny poziom alkoholu w wydychanym
    powietrzu do 0,0.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Niemcy
    Niemcy to kraj związkowy, więc o której części ty mówisz? Który "Land".
    Widziałeś wielkość butelki i czytałeś etykietę ile ichniejsze piwa mają
    Volt?

    Pani "dochtór" nie jest moja.

  • 33. Data: 2014-06-04 11:33:03
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 11:24:08 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:

    > Mieszka�e� wi�cej ni� dwa tygownie �e si� wypowiadasz?
    >

    > Widz� �e we Francji nie ma pierdolenia. Promil we krwi i od razu paka i
    >
    > konfiskata samochodu.

    W Polsce jak by tak zrobili to ceny samochodów na państwowych licytacjach zaczynały
    by się od złotówki a i tak chętnych by nie było. W każdym mieście trzeba by zbudować
    więzienia na 10% mieszkańców. Takie rozwiązanie doprowadziło by państwo do ruiny.
    Oszczędności wynikające z tego że dróg nie trzeba było by budować nie wystarczyły by
    na pokrycie strat.

  • 34. Data: 2014-06-04 11:35:14
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-04 11:24, hisjusz pisze:

    > Mieszkałeś więcej niż dwa tygownie że się wypowiadasz?
    >
    > Widzę że we Francji nie ma pierdolenia. Promil we krwi i od razu paka i
    > konfiskata samochodu.

    to coś tu się nie zgadza
    http://www.ilemogewypic.pl/promile.php
    mieszkałem w kilku krajach *dzikiego zachodu* i są bardziej tolerancyjni
    niż ty, a promil po lampce wina czy jednym piwie to również naciąganie z
    twojej strony.
    nie strasz bo się ..........

  • 35. Data: 2014-06-04 11:37:33
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-06-04 09:20, Hinek pisze:
    > Użytkownik napisał

    > Święte słowa. Dlatego każdy Czech albo Niemiec to degenerat! Wystarczy
    > przekroczyć granicę i
    > od razu widać do czego doprowadza alkoholizm - no ale trudno, sami sobie
    > zgotowali ten los.

    Degenerat nie! Że są inni od Polaków, na pewno. Poczytaj o pochówku
    zwłok bliskich w Czechach.
    W Czechach widzę że możesz mieć 0,0 promila w wydychanym powietrzu
    podczas kontroli alkomatem, nie ma więc piwka do obiadku. Czesi mają
    inne podejście do picia alkoholu niż w Polsce. Jakie? Nie wiem, nie
    mieszkałem.
    W Niemczech żyje społeczność wielonarodowa. Wyznawcy Mahometa nie piją
    alkoholu w ogóle.Nie można więc ustalić co tam się dzieje póki się nie
    pomieszka.

  • 36. Data: 2014-06-04 11:42:17
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-06-04 11:35, Dawid pisze:

> [...]
    > mieszkałem w kilku krajach *dzikiego zachodu* i są bardziej tolerancyjni
    > niż ty, a promil po lampce wina czy jednym piwie to również naciąganie z

    Czy ty czytasz ze zrozumieniem?Wczytaj się dokładnie!
    wysyłałeś mi:
    http://www.ilemogewypic.pl/promile.php
    Czechy 0,0 promila
    Francja 0,5 promila

    Dwa nie straszę. Twoje życie twój wybór. Poczytaj o konsekwencjach jazdy
    powyżej 1 promila we Francji.

    Niemcy: obowiązuje ograniczenie 0,0 promila dla nowych kierowców przez 2
    lata oraz do 21 roku życia. Dla kierowców przewożących pasażerów
    komercyjnie:
    0,3 promila w przypadku uczestnictwa w wypadku lub wykroczenia drogowego.

  • 37. Data: 2014-06-04 11:43:37
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 11:27:28 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:

> [...]
    Chyba że lepiej nie mówić jak jest dobrze.

    > ty naprawdę jesteś idiotą, a myślałem, że udajesz.

    Masz tak wypalony przez gorzałę mózg że nie potrafisz policzyć. 10 litrów rocznie na
    łeb daje 10/0,025( tle jest w jednym piwie)=400. Czterysta piw na statystycznego
    Polaka rocznie. Statystyczny to mój pół roczny wnuczek i siedemdziesięcio letnia
    chora na wszystko sąsiadka. Wychodzi ze wypiłem w tym roku z 350 piw, chociaż nie
    wypiłem żadnego. No dobra wypiłem z ćwiartkę wódki w tym roku. To 5 piw. A gdzie do
    kurwy nędzy brakujące 345 piw? Wychodzi że Ty mi je wypiłeś. Oddawaj moje piwa.

  • 38. Data: 2014-06-04 11:45:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Jun 2014 11:37:33 +0200 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

    > W Niemczech żyje społeczność wielonarodowa. Wyznawcy Mahometa nie piją
    > alkoholu w ogóle.

    weź nie żartuj :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2014-06-04 11:46:24
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    k...@g...com wydumał(a) w
    ps.com :

    > A gdzie do kurwy
    > nędzy brakujące 345 piw? Wychodzi że Ty mi je wypiłeś. Oddawaj moje piwa.

    Stoją u mnie. Dawaj kasiore :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 40. Data: 2014-06-04 11:47:49
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 11:37:33 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:

    > Degenerat nie! �e s� inni od Polak�w, na pewno. Poczytaj o poch�wku
    >
    > zw�ok bliskich w Czechach.
    >
    > W Czechach widz� �e mo�esz mie� 0,0 promila w wydychanym powietrzu
    >
    > podczas kontroli alkomatem, nie ma wi�c piwka do obiadku. Czesi maj�
    >
    > inne podej�cie do picia alkoholu ni� w Polsce. Jakie? Nie wiem, nie
    >
    > mieszka�em.
    >
    > W Niemczech �yje spo�eczno�� wielonarodowa. Wyznawcy Mahometa nie pij�
    >
    > alkoholu w og�le.Nie mo�na wi�c ustali� co tam si� dzieje p�ki si�
    nie

    > pomieszka.

    Ci od Mahometa piją. Tylko u nich inna kultura. Zasłaniają okna i piją pod stołem.
    Jak ich bóstwo nie widzi to grzechu nie ma.