  • 201. Data: 2014-06-18 21:30:56
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 czerwca 2014 21:14:36 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Co to ma do TWOJEJ TEZY �e "gorzkie jest z�e"?
    >
    > Politykiem zosta�e�?
    >

    > pzdr, Gotfryd

    Jak gorzkie JEST DLA CIEBIE DOBRE TO JEDZ I PIJ GORZKIE.

  • 202. Data: 2014-06-18 21:53:59
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    > No to napisałem ci, że (skup się) *MUSIAŁEM CHCIEĆ* .

    Wg mnie zmyslasz.
    Bylem na kilkuset mityngach w kilkunastu roznych miastach w Polsce i
    nigdzie nawet nie otarto sie o schemat, ktory opisujesz.
    Mityng ma okreslony scenariusz, wg ktorego sie odbywa (nie jest co
    prawda restrykcyjny, ale nie spotkalem sie z wiekszymi odstepstwami).

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 203. Data: 2014-06-20 01:27:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Jun 2014, k...@g...com wrote:

    > Jak gorzkie JEST DLA CIEBIE DOBRE TO JEDZ I PIJ GORZKIE.

    Niektóre gorzkie (nie wszystkie!) mi smakują i jestem Ci
    *niezmiernie wdzięczny* za pozwolenie jedzenia czekolady (takiej
    "bazowej", gorzkiej), picia piołunu, kawy (bez dodatków
    innych niż woda) tudzież setki podobnych.
    Powyższe znakomicie podsumowuje argumenty od czapy
    do których się odniosłem (i nie tylko ja).

    pzdr, Gotfryd

  • 204. Data: 2014-06-20 10:55:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-06-18 21:53, MarcinJM pisze:

    > Wg mnie zmyslasz.

    No i trafiamy w sedno. Ty zarzucasz mi kłamstwo. Ja twierdzę, że
    twoja matka się puszcza.

    Nie zamierzam polimeryzować z człowiekiem, który podważa fakt
    brania przeze mnie udziału w zdarzeniu, które mi się nie
    przyśniło, było "regularne" etc. No po prostu nie mam na tyle
    fantazji by dyskutować na temat czy coś namacalnego co widzę i
    mogę dotknąć czy istnieje czy nie.

    EOT

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90