  • 41. Data: 2014-06-04 11:55:53
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-06-04 01:21, k...@g...com pisze:
    > Hardkorem jest jeden z byłych ludzkich tramwajarzy. Popijał w czasie
    > jazdy tramwajem. Zabił kilka osób.

    Jak zabił kilka osób, to nie taki on ludzki.

    Ewa

  • 42. Data: 2014-06-04 14:19:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.06.2014 08:16, J.F. pisze:
    /.../
    > Ciekawe jak kogutek okresli amerykanow, co to lubia po powrocie do domu
    > wypic piwo czy whisky, albo Francuzow, Wlochow czy Hiszpanow, co to
    > codziennie szklanke wina

    Jak masz zespół odstawienia to jesteś

  • 43. Data: 2014-06-04 14:20:10
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-04 09:16, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Spróbuj im to zabrać - przekonasz się, czy są alkoholikami...

    Spróbuję Ci zabrać szynkę, ciekawe czy okażesz się szynkoholikiem? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 44. Data: 2014-06-04 14:21:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    > Spróbuję Ci zabrać szynkę, ciekawe czy okażesz się szynkoholikiem? :)

    Nie muszę jeść codziennie szynki :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2014-06-04 15:02:10
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-04 14:21, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Nie muszę jeść codziennie szynki :P

    A co tydzień???????? ;)

  • 46. Data: 2014-06-04 15:17:03
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 15:02:10 UTC+2 użytkownik Mirek Ptak napisał:
    > Dnia 2014-06-04 14:21, *RoMan Mandziejewicz* napisaďż˝, a mnie coďż˝
    >
    > podkusi�o, �eby odpisa�:

    > A co tydzieďż˝???????? ;)
    >

    > pozdrawiam - Mirek
    >
    > --
    >
    > Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    >
    > President Herbert *old* on board :)
    >
    > kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    >
    > PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

    Szynka nie uzależnia a alkohol uzależnia. Tym się różnią te dwa składniki diety. jak
    będziesz jadł codziennie tylko szynkę to po tygodniu patrzeć na szynkę nie będziesz
    mógł. Jak alkoholik patrzy po tygodniu chlania na wódę to ona jest dla niego
    przecudnej urody. Nawet jak z denaturatu będzie zrobiona. Za to na wodę nie będzie
    mógł patrzeć. Wiesz ze alkoholicy nie piją wody ani płynów bezalkoholowych na bazie
    wody? Pewno nie wiedziałeś. To już wiesz. To nie picie wody jest co prawda w bardzo
    zaawansowanym alkoholizmie, ale jest.

  • 47. Data: 2014-06-04 15:54:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    > A co tydzień???????? ;)

    Też nie MUSZĘ :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2014-06-04 17:12:50
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-06-04 11:23, k...@g...com pisze:

    > Podziel 10 litrów spirytusu ( tyle wypija statystyczny Polak*)

    Ale przecież to nie oznacza, że każdy pije po jednym piwie dziennie.
    Nie sądziłem, że ktoś, kto potrafi skonfigurować czytnik... eee, a nie
    czekaj, no tak...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 49. Data: 2014-06-04 17:22:27
    Od: "Maciek" <m...@t...pl>

    >Nie muszę jeść codziennie szynki :P

    No to masło lub cukier :P

  • 50. Data: 2014-06-04 17:44:57
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 17:12:50 UTC+2 użytkownik LEPEK napisał:

    > Ale przecie� to nie oznacza, �e ka�dy pije po jednym piwie dziennie.
    >
    > Nie s�dzi�em, �e kto�, kto potrafi skonfigurowa� czytnik... eee, a nie
    >
    > czekaj, no tak...
    >

    > Pozdr,
    >
    > --
    >
    > L E P E K Pruszcz Gda�ski
    >
    > no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    >
    > Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
    >
    > Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
    >
    > Majesty YP125R SE068 sqter'08

    Oczywiście ze nie oznacza. Kiedyś statystyk utopił się w jeziorze o średniej
    głębokości 1,5 centymetra. Odlicz ludzi którzy ze względu na wiek jeszcze nie piją i
    tych co są za starzy i za bardzo schorowani żeby pić. Spokojnie 1/3 odejdzie. To
    wyjdzie na łeb potencjalnego smakosza nie 400 a 600 butelek piwa rocznie. Jak ja nie
    piję alkoholu, bo pół litra rocznie to nie picie. To ktoś wypija 1200 butelek piwa
    rocznie, jeśli by na piwa przeliczyć. 10 litrów spirytusu na głowę wychodzi z
    prostego podzielenia trunków od których państwo wzięło akcyzę. Nie ma w tym
    okazjonalnego importu indywidualnego, przemytu, szarej strefy, bimbrowników, domowych
    wytwórców win, smakoszy alkoholi skażonych typu denaturat. Kiedyś na onanecie
    napisali że co trzecia butelka w sklepach jest niepewna. do tych dziesięciu litrów
    spirytusu rocznie na głowę trzeba by jeszcze trochę doliczyć.