  • 21. Data: 2014-06-04 10:34:34
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 08:16:01 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > U�ytkownik "Mirek Ptak" napisa� w wiadomo�ci
    >
    > Dnia 2014-06-04 01:21, *k...@g...com* napisaďż˝, a mnie coďż˝

    > A to tez, bo az 2 litry co kazdy weekend ?
    >

    > Ciekawe jak kogutek okresli amerykanow, co to lubia po powrocie do
    >
    > domu wypic piwo czy whisky, albo Francuzow, Wlochow czy Hiszpanow, co
    >
    > to codziennie szklanke wina
    >

    > J.

    Nie wiem co powiedzieć. Może ma to związek z tym ze jak podają dawki śmiertelne dla
    alkoholu to piszą ze ileś tam promili i że nie dotyczy Rosjan i Polaków. Może ma
    związek z tym że jak ktoś wypije 5 piw bez zagryzki albo pół litra z zagryzką to
    inaczej się wchłania. We wszystkich poradnika " jak za szybko się nie schlać" jest
    ten sam przepis. Zagryzać tłustym. Alkohol to dobry rozpuszczalnik i rozkładając
    tłuszcz sam się tez rozkłada i zamiast pół litra wchłonie się ćwiartka. Przeciętny
    Chińczyk jak walnie setkę przez wieczór do ląduje w szpitalu a Rosjanin może sobie
    nalać szklankę, wypić jak oranżadę i nic mu nie jest. Rozmowa o uzależnieniu z
    uzależnionym jest trudna. Jak widać sporo tu takich co systematycznie alkoholizują
    się piwami. Ale jak spytać czy są alkoholikami to oczywiście ze nie. I że wszyscy
    głupi a oni najmądrzejsi. Tak działa alkohol. Jak spowoduje uzależnienie to mózg
    zaczyna się wyłączać. Wyłączają się uczucia, wyłącza się to co decyduje czy można nie
    pić. Gdzieś przeczytałem że jak się uchlać to umiera ileś tam komórek w mózgu. I jak
    by policzyć to wychodzi że można się codziennie uchlewać ze 150 lat a tych komórek
    powinno być tyle ze w niczym to nie powinno przeszkadzać. A z moich obserwacji wynika
    że jak ktoś przez dwa lata daje ostro w palnik to przerobiony jest może nie na
    warzywo ale na zwierzątko. Z domu do pracy z pracy do domu, siku, kupa jeszcze do
    sracza a w międzyczasie coś łyknąć. Gorzały ani żadnych parszywych piw nie pijam. Za
    to jestem uzależniony od nikotyny. Ale nikotyna w takich dawkach jak jest w
    papierosach. Papierosy pomimo że powodują dużo chorób z śmiertelnymi włącznie nie
    degradują mózgu. Nikotyna to super dopalacz dla mózgu. Genialnie poprawia jego pracę
    bo dostarcza prawie gotowych składników do produkcji endorfin. I w przeciwieństwie do
    alkoholu nie ma możliwości paląc papierosy przekroczyć jakiś stężeń nikotyny
    niebezpiecznych dla życia. Ne da się wypalić aż tyle papierosów na raz. W przypadku
    alkoholu uzyskanie zabijającego stężenia można uzyskać w 5 minut.

  • 22. Data: 2014-06-04 10:36:43
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Paskudne jest to że w Polsce pojawił się nowy typ alkoholizmu. To alkoholizm
    piwny. jak ktoś wypija pół litra piwa codziennie to jest czynnym alkoholikiem chociaż
    o tym nie wie.

    Cicho! Ludzie śpią a ty ich budzisz, skończy się to awanturą na grupie.
    Ludzie nie lubią być budzeni! Chcą utrzymywać się w letargu!
    Faktem jest że alkohol to bardzo silny narkotyk (Przecież nie!Narkotyki
    to tylko te złe rzeczy typu marihuany, dopalacze, amfetaminy).

    http://www.wyhamujwpore.pl/Articles/view/18/Mity-na-
    temat-alkoholu
    http://www.nadzieja.webd.pl/alkoholizm.php
    https://www.youtube.com/watch?v=2HuQAnmYt2g

  • 23. Data: 2014-06-04 10:37:15
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 09:33:59 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 3 Jun 2014 16:21:16 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Jak potem może nie pić pół roku, z własnej nieprzymuszonej woli, to jest
    >
    > jeszcze alkoholikiem czy nie jest? Weź może przeczytaj z czym się wiąże
    >
    > alkoholizm -- bo z pewnością nie wiąże się tylko z samym (codziennym)
    >
    > piciem alkoholu, jak powyżej sugerujesz.
    >

    > --
    >
    > Pozdor Myjk

    Poczytaj o typach alkoholizmu. Jest taki typ że ktoś się uchlewa przez jakiś czas a
    potem ma bardzo długi okres przerwy. Z czasem przerwy się skracają. Z reguły taki
    alkoholik w przerwach jest zawziętym wrogiem alkoholu.

  • 24. Data: 2014-06-04 10:46:44
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 09:57:33 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:

    > Codzienne picie alkoholu w jakiej kol wiek postaci to alkoholizm;/
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Alkoholizm
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Alkoholik

    Z reguły te nacje co piją wino, piją je do czegoś. Z reguły do obiadu. Z upływem
    czasu wypijają go coraz więcej. Może alkohol z wina pity do obiadu nie powoduje tak
    szybkiej degradacji mózgu jak picie piwa bez jedzenia. Może inne składniki wina
    opóźniają degradację mózgu, chgw.

  • 25. Data: 2014-06-04 11:03:58
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-06-04 10:46, k...@g...com pisze:

> [...]
    szybkiej degradacji mózgu jak picie piwa bez jedzenia. Może inne składniki wina

    Oni te wino piją mocno rozwodnione!

  • 26. Data: 2014-06-04 11:10:16
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-04 10:16, hisjusz pisze:

    > Od takiej ilości się zaczyna. W miarę picia dawka rośnie, poczytaj.
    tylko w krajach gdzie naprawdę się nadużywa, są takie skrajne jednostki
    jak Ty i Twoja pani dochtór.
    Niemcom czy Czechom to nie przeszkadza, nawet po piwku mogą w pracy
    walnąć i nikt krzywo nie spojrzy.
    jestem za krajem gdzie wszyscy będą pili po jednym piwie dziennie,
    będzie lepiej jak jest obecnie.

  • 27. Data: 2014-06-04 11:14:51
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-04 11:03, hisjusz pisze:

    > Oni te wino piją mocno rozwodnione!

    buahaha
    no to jest super
    chyba w kościele na mszy

  • 28. Data: 2014-06-04 11:16:07
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 10:16:26 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:

    > Od takiej ilo�ci si� zaczyna. W miar� picia dawka ro�nie, poczytaj.

    Pół litra to w zasadzie najmniejsza dawka jaką można kupić. Jak komuś smakują lody to
    żeby być zadowolonym nie zjada od razu pół litra lodów. Jak ktoś kupi pół litra piwa
    to jakoś szkoda wypić pięć łyków dla smaku a resztę wylać, a przechować otwartej
    butelki się nie da. Piwni alkoholicy są bardzo pożądani dla wszystkich rządów.
    Alkoholicy mają tylko jeden cel w życiu. Zdobyć alkohol. Nie mają żadnych innych
    marzeń, aspiracji. Jako niewolnicy są idealni. Nie podlegają tak szybkiej
    biodegradacji jak po wódzie. Można nimi sterować. Kupują alkohol za własne pieniądze.
    Zanim zaczną chorować ze starości i być dużym obciążeniem dla budżetu kitują. Mają
    dla rzadu dużo plusów dodatnich. Mają i plus ujemny. Kosztują budżet więcej niż
    przynoszą dochodu z akcyzy i innych podatków związanych z alkoholem.

  • 29. Data: 2014-06-04 11:23:14
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 11:10:16 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:

> [...]
    >
    > walnąć i nikt krzywo nie spojrzy.
    >
    > jestem za krajem gdzie wszyscy będą pili po jednym piwie dziennie,

    Podziel 10 litrów spirytusu ( tyle wypija statystyczny Polak*) przez ilość alkoholu
    jaka jest w piwie. Odrzuć od tego niepełnoletnich. Już każdy dorosły statystycznie
    wypija jedno piwo codziennie. I co? Może kurwa powiesz że jest lepiej? Chyba że
    lepiej nie mówić jak jest dobrze.
    * 10 litrów to udokumentowana sprzedaż bez szarej strefy.

  • 30. Data: 2014-06-04 11:24:08
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-06-04 11:14, Dawid pisze:

    > buahaha
    > no to jest super
    > chyba w kościele na mszy

    Mieszkałeś więcej niż dwa tygownie że się wypowiadasz?

    Widzę że we Francji nie ma pierdolenia. Promil we krwi i od razu paka i
    konfiskata samochodu.