  • Data: 2014-06-06 19:15:34
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:7dcda6f0-f3cd-4d7f-9e45-412ea25fb8e7@go
    oglegroups.com...
    >Gdyby w piwie nie było alkoholu to smak by nikomu nie pasował.

    twierdzenie nr 1

    >Smak u piwosza można oszukać.

    To w koncu nikomu nie pasuje, czy mozna oszukac ?

> [...]
    >alkoholu a tych toksycznych przy braku alkoholu związków chemicznych.
    >Każdy ma w swoim otoczeniu ludzi nadużywających alkoholu. Kiedyś
    >gorzały a teraz piwa.

    >Kiedyś z okazji spotkania plenerowego zrobiłem numer. W łódzkim
    >browarze można kupić piwo w kegach.
    >Kupiłem dwa trzydziesto litrowe kegi z piwem bezalkoholowym. 60
    >litrów piwa na trzydzieści parę osób.
    >W tym ponad polowa kobiety. Jak wytargałem z samochodu to wszyscy
    >pytali kto tyle wypije.
    >Piwo było w dobrym gatunku. Wszyscy twierdzili że smaczne.

    I jak to sie ma do twierdzenia nr 1 ?

    >Upał i chłodne piwo. Sama przyjemność. I byli tacy co wypili ze dwie
    >szklanki

    I nikt sie nie bal kontroli, czy reszta przyjechala autobusem ?

    >a kilku pożal się boże kolegów nałogów wychlało resztę. Pili i
    >szczali.
    >Czuli że coś nie tak ale nie wiedzieli co. Jak mi ktoś powie ze dla
    >przyjemności można wypić prawie 5-6 litrów litrów piwa przez pięć
    >godzin to nie uwierzę.
    >Widziałem po nich jak się męczyli chociaż twierdzili że piwo
    >przednie.

    Czyli wyciagajac wnioski:
    a) piwo bez alkoholu tez dobrze smakuje (opinia 30 osob, w tym tych
    kilku pijakow),
    b) podejrzewasz ze tych kilku pilo, zeby sie nachlac. Ale to tylko
    podejrzewasz.
    c) jakby ktos w tych 5h wypil dwa litry coli czy soku, to bys nic nie
    pisal ? No dobra, 2l to nie 5.
    d) piwo bez alkoholu nie jest takie obrzydliwe, zeby sie nie dalo 5-6
    litrow wypic.

    Czy te osoby pognaly potem na prawdziwe piwo lub wodke ?

    Upal, powiedzmy ze nie mam w planach prowadzenia, chlodne piwo ...
    biore kufel i pije.
    Wypije jedno, drugie, trzecie ... jak napoj dobry to przeciez liczyl
    nie bede.
    Nadmiar wody sie wypusci ... i co, przestac bo to juz szoste ?
    Moze i tak, ale pijany sie nie czuje, a tu nadal upal i chlodne piwo
    :-) No i trzezwe spojrzenie.

    Oczywiscie jakis tam przepust mam, nie bede pil na sile, ale tez nie
    widze powodow do przestawania :-)

    J.