  • Data: 2013-06-26 11:42:52
    Temat: Re: Kolejny odcinek "Rosyjskich dróg".
    Od: mlodz <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 10:55:50 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > Skręcający zachował się prawidłowo.

    No właśnie niezupełnie - rozpoczął manewr tuż przed nadjeżdżającym
    miszczem. Prawdą jest, że manewr przerwał, ale ten właśnie ruch
    spowodował paniczną reakcję kozaka. Prawdą jest też, że kozak zrobił
    chyba wszystko co mógł, żeby utrudnić zauważenie własnego bolidu przez
    skręcającego - do prędkości trzeba dołożyć wyprzedzanie przed
    skrzyżowaniem i brak oświetlenia - w tym akurat przypadku włączone
    światła mogłyby dużo zmienić.

    > Zostawił dość miejsca dla jadących prosto z *prawidłową* prędkością.
    > Problem był wyłącznie z miszczem kierownicy, który najpierw uznał, że
    > taki z niego kozak, że będzie pędził jak wariat, a potem nie wiedział
    > co ma dalej zrobić.

    Wygląda na to, że miszcz kierownicy po prostu nie wziął pod uwagę
    przerwania manewru przez skręcającego. Mnie po prostu zafrapował moment
    rozpoczęcia manewru, stąd też ta drobna wątpliwość.