eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny niemiecki motowałek:-)Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all
    .nl!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <a...@g...com>
    <5f60e7be$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <11k7m98a58fg9$.dlg@myjk.org>
    <rjvhr8$18h0$1@gioia.aioe.org>
    <5f63658a$0$546$65785112@news.neostrada.pl> <f...@m...org>
    <5f64846c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <rk28i6$18t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f64c6f1$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <u0jpk40m1wdx$.dlg@myjk.org> <e...@4...net>
    <m...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org> <rks3tg$ni8$3$horizn@news.chmurka.net>
    <5f71c26b$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <rkstu4$9sg$1$horizn@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 28 Sep 2020 18:03:25 +0200
    Message-ID: <g...@m...org>
    Lines: 57
    NNTP-Posting-Host: 83.6.192.43
    X-Trace: 1601309004 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17347 83.6.192.43:62350
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685357
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 28 Sep 2020 16:02:28 +0100, K

    > Tam w tym tekscie byla taka wzmianka, ze w phev-ach produceni nie
    > oferuja nic w kwestii ekologii spalin. Tak jaby zakladali, ze wiekszosc
    > czasu lub tylko beda jezdzily na pradzie.

    Wzmianka... Pytam zatem po raz kolejny, jak PHEV, który ma na pokładzie
    spalinowy silnik wyrwany wprost z wersji czysto spalinowej, a spełniającej
    Euro5, i mający ograniczoną moc o 30KM żeby spełniać jednak EURO6, silnik
    wysterowany tak aby pracować w OPTYMALNYCH WARUNKACH, może mieć gorsze
    parametry w kwestii emisji spalin? No już tyle razy zignorowałeś to
    pytanie, że już więcej się chyba nie da.

    > Najwidoczniej jest to bledne zalozenie.

    Nie założenie jest błędne, tylko ludzie głupi vel bezczelni w tym wypadku.
    Przecież w spaliniakach jest to samo -- mało to ludzie diesli do jazdy po
    mieście pokupowali? Dlaczego, a no bo niby taniej się jeździ, a bo w
    standardzie turbawka, to w fotel wciska lepiej itd.

    > Ja osobiscie ladowalbym tylko gdybym pamietal i by mi sie chcialo.

    Jak dla mnie to jakiś absurd kupować PHEVa i go nie ładować, bo... "mi się
    nie chce wtyczki podłączyć" względnie "pamiętać" -- to już w ogóle tak
    absurdalny "argument" że żal to komentować. Czyli mieścisz się w grupie
    tych głupków co kupili pół tony akumulatorów z samochodem żeby z nich nie
    korzystać bo są zbyt leniwi.

    > Patrzac na nowego Peugeota 508, 200 kilka KM bez pradu 300
    > kilka z pradem, 200 mi starcza. Obstawiam, ze za kilka lat
    > jak kupie kolejne auto to bedzie wlasnie jakiegos rodzaju
    > hybryda ze wzgledu na brak innych opcji i wlasnie tak
    > bede postepowal.

    Cały problem polega na tym, że z EV czy PHEV nie korzystałeś nawet parę
    dni, o miesiącach nie wspominając -- to tak jakby opisywać smak potrawy
    widzianej przez ladę (nie mylić z ładą).

    > Zreszta jak widac, Mercedes juz postawil na wodor.
    > Pierwsze ciezarowki maja wyjechac na drogi w 2023

    Masz zamiar jeździć ciężarówką?

    > i dojdzie do zabawnej sytuacji kiedy to meleksy na baterie
    > beda w 2025 tymi nieekologicznymi ;)

    Weź może najpierw sprawdź sprawność procesu pozyskiwania wodoru od
    wytworzenia z OZE do kół, bo znowu coś bredzisz. Wodór jeszcze długo nie
    zagości w osóbówkach, o ile w ogóle się to stanie -- a jeśli już, to będzie
    to tylko jako sporadyczny range extender. Może nawet na przyczepce albo na
    dachu zamiast rowerów. :P Zresztą patrząc na to jak szybko są zwiększane
    moce ładowania akumulatorów w świetle zapotrzebowania ludzi na kilometry to
    i to pewnie będzie poroniony pomysł.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: