eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny niemiecki motowałek:-)Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
    anger.ac.uk!not-for-mail
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Date: Tue, 15 Sep 2020 10:03:26 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rjq00v$ac0$1$horizn@news.chmurka.net>
    References: <a...@g...com>
    <rjptnk$8qr$1$horizn@news.chmurka.net>
    <3...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    Injection-Date: Tue, 15 Sep 2020 09:03:27 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
    posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
    logging-data="10624";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Content-Language: en-GB
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684751
    [ ukryj nagłówki ]

    On 15/09/2020 09:42, WS wrote:
    > On Tuesday, September 15, 2020 at 10:24:22 AM UTC+2, K wrote:
    >
    >> Od afery z VW wiadomo, ze Mercedes jest drugim najwiekszym oszustem w
    >> tej kwestii. Urzednicy ustalili normy, ktorych nie da sie spelnic, a
    >> producenci naginaja rzeczywistosc. Ale nadchodzi nowe, ograniczenia
    >> predkosci w walce ze smogiem.
    >
    > Ale zdaje sie te normy dokladnie opisuja przebieg testu, wiec to, co wychodzi nie
    ma szans byc zgodne z rzeczywistoscia ;)
    > Przy CO2 jest raczej dosc prosto: googiel podpowiada, ze z litra benzyny powstaje
    2.35kg CO2, czyli jak pali 10 litrow na 100km to wychodzi 235g /km, zeby bylo 28g to
    musialby spalac troche ponad litr ;)
    >
    > Podobnie jest z podawaniem spalania, tzn. nie udaje sie usiagnac katalogowego ;)
    > bo producent osiagnal je jadac z gorki max dozwolonym nachyleniu, samochodem
    oproznionym ze wszystkiego (waga) i pewnie jeszcze min. wymagana norma ilosc paliwa w
    baku ;)
    >

    Dlatego dolozmy, EGR, dpf, adblue i 50 innych filtrow/dopalaczy, aprzed
    samym testem dolejmy do paliwa i oleju jakiegos uszlachetniacza z tesko
    aby nagiac rzeczywistosc i przejsc test. Caly system jest do dupy.
    Oderwany od rzeczywistosci urzednik ustala normy, a producent nie
    protestuje tylko zaczyna kombinacje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: