eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny niemiecki motowałek:-)Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
    anger.ac.uk!not-for-mail
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Date: Tue, 15 Sep 2020 09:24:19 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rjptnk$8qr$1$horizn@news.chmurka.net>
    References: <a...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 15 Sep 2020 08:24:20 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
    posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
    logging-data="9051"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    Content-Language: en-GB
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684745
    [ ukryj nagłówki ]

    On 15/09/2020 07:15, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-samoch
    ody-elektryczne/samochodyelektryczne/news-kolejne-wi
    elkie-oszustwo-chodzi-o-hybrydy-plug-in,nId,4730875
    >
    > Najjaskrawszym przykładem jest tu Mercedes GLE 350e 4Matic, który - wg producenta -
    emituje średnio 28 gramów CO2/km. Z badań drogowych przeprowadzonych przez niemiecki
    Auto Bild wynika jednak, że rzeczywista emisja to - uwaga - 221 gramów na km. To
    oznacza, że realna emisja przekracza katalogową o 689 proc! Podobnymi wynikami
    "pochwalić" się mogą np.: Volvo V60 Recharge T8 Polestar Engineered (rzeczywista
    emisja 271 gramów/km zamiast deklarowanej 36 gramów/km) czy Peugeot 508 SW Hybrid 225
    (rzeczywista emisja 196 gramów/km zamiast deklarowanej 30 gramów/km).
    >
    > "Rezygnuje się z ochrony klimatu na rzecz krótkoterminowych zysków w przemyśle
    samochodowym. Domagamy się od pani Merkel niezależnych decyzji politycznych na rzecz
    dobra wspólnego" - wyjaśnia Barbara Metz - zastępca dyrektora zarządzającego DUH.
    >
    > Organizacja zwraca też uwagę, że - w jej opinii - większość nabywców zupełnie
    lekceważy potencjał hybryd plug-in, a ich elektryczny napęd traktowany jest przez
    nich wyłącznie jako forma poprawy osiągów oraz oszczędność pieniędzy - w wielu
    krajach hybrydy plug-in objęte są preferencjami podatkowymi. Tymczasem większe i
    cięższe auta palą średnio więcej, niż ich odpowiedniki napędzane wyłącznie silnikami
    spalinowymi, co wprost przekłada się na emisję CO2.
    >

    Od afery z VW wiadomo, ze Mercedes jest drugim najwiekszym oszustem w
    tej kwestii. Urzednicy ustalili normy, ktorych nie da sie spelnic, a
    producenci naginaja rzeczywistosc. Ale nadchodzi nowe, ograniczenia
    predkosci w walce ze smogiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: