  • 51. Data: 2011-07-21 11:39:54
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 11:28, Waldek Godel pisze:

    > Będziesz sam piekł czy zasuwał 10 km do piekarni o 6 rano?

    O, właśnie, dobrze że mi przypomniałeś... Mam do odebrania maszynkę do
    robienia chleba ;)

  • 52. Data: 2011-07-21 11:46:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-07-2011 11:09, Bartek Kacprzak pisze:

    > Chlopczyku, jak nie wiesz co dane slowo oznacza nie uzywaj go po
    > prostu.

    Ciasteczka z ust to ust, zwracanie się per chłopczyku - Taki czuły Lolo
    z ciebie? Koniecznie musisz się tak nie afiszować swoimi upodobaniami?

  • 53. Data: 2011-07-21 11:50:10
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Już napisałem tutaj - zatrudnij się jako dostawca np. pieczywa w piekarni
    > chociaż na jeden dzień i potem wróć potwierdzić swoje pierdy.
    > Wielu na tej grupie mądrych znawców malkontentów, którym wszystko
    > przeszkadza, a świeży, czysty i pachnący chlebek w sklepie to chcą mieć na
    > czas.

    Olo, weź się w garść.

  • 54. Data: 2011-07-21 11:50:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-07-2011 11:08, BaX pisze:

    > "U nas" też jest taki pierdolec co wozi kegi do knajpy. Doskonale wie,
    > że firmy w koło pracują do 17 ale qrwa matoł postawi tego swojego Stara
    > 16:50 na wąskim wjeździe tak że nikt nie wyjedzie z kilkunastu aut bo on
    > qrwa na wózeczku wozi po jednym kegu. Potrafi czasami pierdolić się z
    > tym i 30 min ale jak mu się zwróci uwagę to ostentacyjnie z fochem jak
    > małolat przestawi truchło 20 m dalej i wszyscy normalnie wyjadą. No ale
    > on musi z wózeczkiem 20m dalej dymać. Czystej wody debil.

    Znałem takiego cymbała, zastawiał wjazd do garaży żukiem.
    Z tym że tamten wypakował, zostawiał żuka na środku i wchodził do sklepu
    popierdzielić 3 po 3 z właścicielem. Za każdym razem trzeba było go tam
    ścigać i op...lać, a wystarczyło żeby wypakował i podjechał 3 metry do
    przodu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 55. Data: 2011-07-21 11:53:34
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 21 Lip, 11:46, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ciasteczka z ust to ust, zwracanie się per chłopczyku - Taki czuły Lolo
    > z ciebie? Koniecznie musisz się tak nie afiszować swoimi upodobaniami?

    W sumie masz racje, skoro reprezentujesz poziom dzieciakow z
    piaskownicy ze slownictwem z rynsztoka, to ...
    spieprzaj gowniarzu.
    Teraz lepiej? Dotarlo do ciebie?
    Rura zmiekla przy hotdogu a teraz rady dajesz?
    Miales sie spotkac ze mna i tez rura zmiekla?

    do kibla szczylu tam gdzie twoje miejsce

  • 56. Data: 2011-07-21 11:58:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 11:23:23 +0200, "Tomek" <k...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To nie tylko kwestia przepisów i parkowania, ale zwykłej kultury i
    > wyobraźni...

    ...urzędnika, który zezwolił na uruchomienie sklepu w miejscu
    niepozwalającym na dostarczanie towaru do placówki.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 57. Data: 2011-07-21 12:04:27
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-21 11:38, Andrzej Ława pisze:

    > Już lecę się zatrudniać! Cholera, w żadnej piekarni nie chcą mi dać
    > tyle, ile dostaję w obecnej robocie... I jeszcze marudzą, że mam za
    > wysokie kwalifikacje...

    albo za niskie i jesteś półinteligent z niedowładem umysłowym?

    > OK, to mam nadzieję, że ktoś jadący szybko z dostawą ciebie solidnie
    > rozjedzie - na pewno docenisz jego wkład w szybkie dostawy i nie
    > będziesz miał o to do niego pretensji.

    co tylko potwierdza, że jesteś jednym z tych malkontentów grupowych,
    którzy nie dość że narzekają, to jeszcze wiedzą wszystko N A J L E P I E J

    > Słuchaj, buraku - mnie to gówno obchodzi, że robota ci ciąży! Znajdź
    > sobie inną, jeśli tej nie potrafisz poprawnie wykonywać!

    hahahha jaka robota? jednak niedowład umysłowy uwiera widzę.

    > Są tacy, co sobie poradzą bez uciążliwego tarasowania.
    >
    > I przestań pieprzyć debilizmy o "zatrudnianiu się na jeden dzień", bo o
    > ile nie jesteś kompletnie odmóżdżony to wiesz, że to niemożliwe.

    dla chcącego nic trudnego, lepsze to niż "mądrzenie" się na grupie

  • 58. Data: 2011-07-21 12:09:12
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > ...urzędnika, który zezwolił na uruchomienie sklepu w miejscu
    > niepozwalającym na dostarczanie towaru do placówki.
    > ;-)

    Dokładnie tak. Jak w Japonii... Przecież to już nasz Mędrzec Europy chciał,
    żeby tu tak było... :-)
    Tomek

  • 59. Data: 2011-07-21 13:11:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 12:09:12 +0200, "Tomek" <k...@w...pl> said:

    > Dokładnie tak. Jak w Japonii... Przecież to już nasz Mędrzec Europy chciał,
    > żeby tu tak było... :-)

    Druga Japonia? A Wajda naszym Takeshi Kitano?
    GROZA...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 60. Data: 2011-07-21 13:17:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Thursday, July 21, 2011, 10:36:55 AM, you wrote:

    > Aha, facet zablokował pół miasta czy mało uczęszczany chodnik?
    > Jak ci zablokuje pas (zgodnie z prawem) to wyjedziesz i będziesz go
    > "kurwa bił" ?

    Pawle, ten dostawczak waży więcej niż 2.5 tony i w ogóle nie powinien
    na chodnik wjeżdżać. Ma od tego wjazd z drugiej strony.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl