  • 41. Data: 2011-07-21 11:15:34
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4e27e6a0$1@news.home.net.pl...

    > Po prostu uważam, że jeśli już "musi" łamać przepisy, to niech robi
    > to z głową. Jakby stał wzdłuż tego chodnika, to pewnie bym nawet
    > nie zwrócił na niego uwagi. Tymczasem wszystko zablokował i nawet
    > się specjalnie nie spieszył, żeby to odblokować. Babcia miała wnuczka
    > w wózku, któremu może też się spieszyło np. do toalety. Prawda jest
    > taka, że nie o zakaz parkowania tu idzie, tylko o głupotę/chamstwo.

    Jak dostawca miał dość miejsca aby zmieścić się między drzwiami auta a
    drzwiami sklepu to i babcia z wnuczkiem by się tam zmieściła.

  • 42. Data: 2011-07-21 11:17:33
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-21 11:15, Agent pisze:
    > Jak dostawca miał dość miejsca aby zmieścić się między drzwiami auta a
    > drzwiami sklepu to i babcia z wnuczkiem by się tam zmieściła.

    Dobry z Ciebie Agent... jakbyś się przyjrzał zdjęciu to byś widział,
    że otworzył windę i opuścił ją na schodek przed sklepem. Skutecznie
    tym samym uniemożliwiając przejście.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 43. Data: 2011-07-21 11:23:23
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > Nie będę crossował, więc zakładam podobny wątek co na p.r.w.
    >
    > Ręce opadają...
    > <http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg

    To nie tylko kwestia przepisów i parkowania, ale zwykłej kultury i
    wyobraźni. Gdyby ten koleś wjechał głębiej, to zastawiłby wejście do
    sklepu - a przecież "to tylko 2 minuty". Więc niech tak staje - ciekawe, co
    by wtedy kierownik sklepu powiedział.
    Kolejna sprawa - dostawcy pieczywa są 100 lat za murzynami - nie wynaleźli
    jeszcze wózków. I układają stos sklrzynek, które wloką za pomocą haka po
    chodniku i sklepie. Super wygląda taka bułeczka z dolnej skrzynki -
    zasyfiona i zakurzona. Gdy zobaczyłem coś takiego w pobliskim sklepie -
    przestałem tam kupować pieczywo.
    Generalnie - wszelacy dostawcy są ponad prawem. A właściciele sklepów to
    czasami głupki - nie zastanowi się jeden z drugim, jak będzie dostarczał
    towar do swojego sklepu. I wynajmuje tam, gdzie jest "dobry punkt".
    Tomek

  • 44. Data: 2011-07-21 11:23:28
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-21 11:10, Andrzej Ława pisze:

    > Owszem, poza tobą niestety jest więcej tępych ch*.*w i p*.*d, którym się
    > wydaje, że mają prawo postawić samochód gdzie im się podoba (z
    > przejściem dla pieszych i miejscami dla inwalidów włącznie) bo akurat
    > coś tam mają do zrobienia i nie potrafią pomyśleć o nikim innym poza
    > własną osobą.

    Już napisałem tutaj - zatrudnij się jako dostawca np. pieczywa w
    piekarni chociaż na jeden dzień i potem wróć potwierdzić swoje pierdy.
    Wielu na tej grupie mądrych znawców malkontentów, którym wszystko
    przeszkadza, a świeży, czysty i pachnący chlebek w sklepie to chcą mieć
    na czas.

    Aha - zapomniałem - nie zatrudnisz się, żeby sprawdzić jak to jest
    zapierdalać cały dzień z towarem (robiąc wszystko, żeby nie dźwigać
    skrzynek bo wieczorem ręki nie możesz podnieść), TY wiesz lepiej.

  • 45. Data: 2011-07-21 11:26:51
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Aha, facet zablokował pół miasta czy mało uczęszczany chodnik?
    > Jak ci zablokuje pas (zgodnie z prawem) to wyjedziesz i będziesz go "kurwa
    > bił" ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    To czemu nie wjechał głębiej i nie zatsawił wejścia do mało uczęszczanego
    sklepu? Bo skoro tym chodnikiem chodzi mało ludzi, to jeszcze mniej wchodzi
    do sklepu (w końcu nie wszyscy przechodzący muszą wejść do sklepu?).
    Wystarczyłoby 2 metry głębiej wjechać.
    Kolejna sprawa - czy wolno mu tak ciężkim pojazdem ejchać na chodnik? Kiedyś
    mi gość awanturę zrobił, jak na osiedlu, gdzie mieszkałem, zapisałem numery
    ciężarówki jadącej po chodniku. Powiedziałem mu, że jak zostawi zrujnowany
    chodnik, to spółdzielnia będzie wiedziałą, kogo obarczyć kosztami naprawy.
    Każdy tuman za kierownicą sądzi, że chodniki to UFO nam buduje za
    marsjańskie pieniądze... A wystaczy jeden cięższy pojazd, żeby połamać
    płytki, zrobić piękne zapadlisko w asfalcie czy wyrwy w trawniku, bo "się
    nie wyrobił".
    Tomek

  • 46. Data: 2011-07-21 11:28:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 11:23:23 +0200, Tomek napisał(a):

    > zasyfiona i zakurzona. Gdy zobaczyłem coś takiego w pobliskim sklepie -
    > przestałem tam kupować pieczywo.

    Będziesz sam piekł czy zasuwał 10 km do piekarni o 6 rano?
    Bo niestety, to jest ogólnokrajowy standard.

    A burakowi to przydałoby się, żeby ktoś postawił auto na ulicy, dokładnie
    na wprost, z hasłem "ja tylko na 15 minut"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 47. Data: 2011-07-21 11:30:36
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > Aha - zapomniałem - nie zatrudnisz się, żeby sprawdzić jak to jest
    > zapierdalać cały dzień z towarem (robiąc wszystko, żeby nie dźwigać
    > skrzynek bo wieczorem ręki nie możesz podnieść), TY wiesz lepiej.

    Zatrudnij się jako listonosz i zobaczysz, jak to miło zapierdalać wężykiem z
    ciężką torbą, bo jakiemuś kutasowi zachciało sie stanąc w poprzek chodnika
    samochdem.
    Tomek

  • 48. Data: 2011-07-21 11:32:17
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Rychu"

    Mam jakieś obrzydzenie gdy widzę donosiciela - zostało mi po poprzednim
    ustroju

  • 49. Data: 2011-07-21 11:34:14
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > A burakowi to przydałoby się, żeby ktoś postawił auto na ulicy, dokładnie
    > na wprost, z hasłem "ja tylko na 15 minut"

    To by było dobre i mocno wychowawcze... :-)
    Swego czasu ktoś zastawił mi auto. Gdy do niego podchodziłem, już mi gula
    zaczynała wyskakiwać. A tu za szybą tego auta - "przepraszam, jestem w
    sklepie, proszę wejść lub zadzwonić tel...". Straciłem może minutę, a gość
    natychmiast ułatwił mi wyjazd. Można? Można!
    Tomek
    Ps. Czasami jak widzę źle zaparkowane auto, to składam takiemu baranowi
    prawe lusterko. Przecież co za problem wygramolić się z auta i sobie
    ustawić...

  • 50. Data: 2011-07-21 11:38:31
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 11:23, Olo pisze:

    > Już napisałem tutaj - zatrudnij się jako dostawca np. pieczywa w
    > piekarni chociaż na jeden dzień i potem wróć potwierdzić swoje pierdy.

    Już lecę się zatrudniać! Cholera, w żadnej piekarni nie chcą mi dać
    tyle, ile dostaję w obecnej robocie... I jeszcze marudzą, że mam za
    wysokie kwalifikacje...

    > Wielu na tej grupie mądrych znawców malkontentów, którym wszystko
    > przeszkadza, a świeży, czysty i pachnący chlebek w sklepie to chcą mieć
    > na czas.

    OK, to mam nadzieję, że ktoś jadący szybko z dostawą ciebie solidnie
    rozjedzie - na pewno docenisz jego wkład w szybkie dostawy i nie
    będziesz miał o to do niego pretensji.

    > Aha - zapomniałem - nie zatrudnisz się, żeby sprawdzić jak to jest
    > zapierdalać cały dzień z towarem (robiąc wszystko, żeby nie dźwigać
    > skrzynek bo wieczorem ręki nie możesz podnieść), TY wiesz lepiej.

    Słuchaj, buraku - mnie to gówno obchodzi, że robota ci ciąży! Znajdź
    sobie inną, jeśli tej nie potrafisz poprawnie wykonywać!

    Są tacy, co sobie poradzą bez uciążliwego tarasowania.

    I przestań pieprzyć debilizmy o "zatrudnianiu się na jeden dzień", bo o
    ile nie jesteś kompletnie odmóżdżony to wiesz, że to niemożliwe.