    From: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Date: Thu, 21 Jul 2011 12:04:27 +0200

    W dniu 2011-07-21 11:38, Andrzej Ława pisze:

    > Już lecę się zatrudniać! Cholera, w żadnej piekarni nie chcą mi dać
    > tyle, ile dostaję w obecnej robocie... I jeszcze marudzą, że mam za
    > wysokie kwalifikacje...

    albo za niskie i jesteś półinteligent z niedowładem umysłowym?

    > OK, to mam nadzieję, że ktoś jadący szybko z dostawą ciebie solidnie
    > rozjedzie - na pewno docenisz jego wkład w szybkie dostawy i nie
    > będziesz miał o to do niego pretensji.

    co tylko potwierdza, że jesteś jednym z tych malkontentów grupowych,
    którzy nie dość że narzekają, to jeszcze wiedzą wszystko N A J L E P I E J

    > Słuchaj, buraku - mnie to gówno obchodzi, że robota ci ciąży! Znajdź
    > sobie inną, jeśli tej nie potrafisz poprawnie wykonywać!

    hahahha jaka robota? jednak niedowład umysłowy uwiera widzę.

    > Są tacy, co sobie poradzą bez uciążliwego tarasowania.
    >
    > I przestań pieprzyć debilizmy o "zatrudnianiu się na jeden dzień", bo o
    > ile nie jesteś kompletnie odmóżdżony to wiesz, że to niemożliwe.

    dla chcącego nic trudnego, lepsze to niż "mądrzenie" się na grupie