  • 61. Data: 2011-07-21 13:17:48
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomek,

    Thursday, July 21, 2011, 10:44:44 AM, you wrote:

    [...]

    > kurwa!!!!!!

    Przestań!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2011-07-21 13:21:19
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    > Hello Tomek,
    >
    > Thursday, July 21, 2011, 10:44:44 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przestań!

    Przepraszam

  • 63. Data: 2011-07-21 13:45:51
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 12:04, Olo pisze:

    > albo za niskie i jesteś półinteligent z niedowładem umysłowym?

    Mylisz mnie ze swoim ojcem.

    > co tylko potwierdza, że jesteś jednym z tych malkontentów grupowych,
    > którzy nie dość że narzekają, to jeszcze wiedzą wszystko N A J L E P I E J

    Podaj swoje prawdziwe personalia, anonimie bez czci i honoru - ułatwisz
    śledzenie kronik wypadków ;->

    > hahahha jaka robota? jednak niedowład umysłowy uwiera widzę.

    Twoją matkę, siostrę twego ojca.

    > dla chcącego nic trudnego, lepsze to niż "mądrzenie" się na grupie

    Dla takiego bezrobotnego pasożyta, jak ty, to owszem - ciebie na więcej
    jak jeden dzień nikt nie zechce zatrudnić.

  • 64. Data: 2011-07-21 13:46:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-07-2011 11:53, Bartek Kacprzak pisze:

    > W sumie masz racje, skoro reprezentujesz poziom dzieciakow z
    > piaskownicy ze slownictwem z rynsztoka, to ...
    > spieprzaj gowniarzu.

    ROTFL - Może w twoich kręgach spoufalanie się z obcymi per chłopczyku
    (czy synku) i wkładanie ciastczka facetowi z ust do ust jest normą, dla
    mnie to patologia.

    > Teraz lepiej? Dotarlo do ciebie?
    > Rura zmiekla przy hotdogu a teraz rady dajesz?
    > Miales sie spotkac ze mna i tez rura zmiekla?

    Przecież spotkałeś się, później wyżebrałeś 5taka na benzynę od sąsiadów
    bo nie stać cię było na powrót do Łodzi.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 65. Data: 2011-07-21 13:54:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Thursday, July 21, 2011, 10:58:26 AM, you wrote:

    [...]

    > Masz rację kurwa!
    > Sprawa powinna zostać niezwłocznie przekazana Ryszardowi Cebuli !!!

    Zapomniałeś o "kurwa!!!!!!" na końcu,
    kurwa!!!!!!!1jedentysiącstojedenaścieijednadziesiąta
    kurwa

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 66. Data: 2011-07-21 13:55:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Zapomniałeś o "kurwa!!!!!!" na końcu,
    > kurwa!!!!!!!1jedentysiącstojedenaścieijednadziesiąta
    kurwa

    Za mało kurwa KURWA !!!jedenjeden

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 67. Data: 2011-07-21 13:56:41
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-21 09:40, Rychu wrote:
    > Nie będę crossował, więc zakładam podobny wątek co na p.r.w.
    >
    > Ręce opadają...
    > <http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg
    >

    > ...zakaz zatrzymywania się, przystanek i cała szerokość
    > chodnika (~4-5m). Babcia z wnuczkiem musiała sobie poczekać.

    Babcia z wózkiem sobie poczekała, być może nawet dla wnusia świeżą
    bułeczkę w tym sklepie kupiła. Gość z Iveco rozładował w kilka chwil
    pieczywo i pojechał je dostarczyć do kolejnych "nastu" sklepów. Wszyscy
    szczęśliwi, tylko ty pół dnia ujadasz i wrzody zaczynają ci się robić.
    Po co ci one?

  • 68. Data: 2011-07-21 14:24:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w
    Użytkownik "Rychu"

    >Mam jakieś obrzydzenie gdy widzę donosiciela - zostało mi po
    >poprzednim ustroju

    A potem sie narzeka - ze jezdza jak wariaci, ze kradna, ze nic nie
    umieja :-)

    J.

  • 69. Data: 2011-07-21 14:39:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/07/2011 09:24, Olo wrote:

    > Zatrudnij się na 1 dzień jako dostawca towaru np. w piekarni, zobaczymy
    > jaki wtedy będziesz miał osąd. Chyba ktoś inny jest tutaj tępakiem.

    Wystarczyło, żeby ten tępak stanął wzdłuż. Byłby pod sklepem bez
    zastawiania całego chodnika.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 70. Data: 2011-07-21 14:59:56
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Wystarczyło, żeby ten tępak stanął wzdłuż. Byłby pod sklepem bez
    > zastawiania całego chodnika.

    wówczas przed postojem pojazdu doszłoby do popełnienia wykroczenia:

    PORD Art. 26 pkt 3 Kierującemu pojazdem zabrania się:
    [..]
    3. jazdy wzdłuż po chodniku lub przejściu dla pieszych.