-
31. Data: 2010-06-22 12:14:13
Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> No widzisz. A dla mnie coś takiego:
> http://picasaweb.google.pl/michal.uptas/Rothenburg#5
078978449252915106
> już jest wieśniactwem, za które posiadacz tego czegoś powinien stracić DR.
no to nie znajdziemy wspólnego języka :) ale szanuje twoje zdanie
> Poza tym jest jeszcze jedna rzecz - taki tuning w przypadku,
> nieadekwatnej do wyglądu mocy auta to też imho wieś. Tak jak Adam
> napisał - żeby to chociaż był 2.3E ...
Co stoi na przeszkodzie, żeby przeswapować na 1.9 TDI? Nic ale poza tym,
z tego silnika 1.6 da się jeszcze sporo wyciągnąć.
--
krzysiek82
-
32. Data: 2010-06-22 12:31:18
Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Od: "kamil" <k...@s...com>
"krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
news:4c208d15$0$19166$65785112@news.neostrada.pl...
> Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>> No widzisz. A dla mnie coś takiego:
>> http://picasaweb.google.pl/michal.uptas/Rothenburg#5
078978449252915106
>> już jest wieśniactwem, za które posiadacz tego czegoś powinien stracić
>> DR.
>
> no to nie znajdziemy wspólnego języka :) ale szanuje twoje zdanie
>
>> Poza tym jest jeszcze jedna rzecz - taki tuning w przypadku,
>> nieadekwatnej do wyglądu mocy auta to też imho wieś. Tak jak Adam
>> napisał - żeby to chociaż był 2.3E ...
>
> Co stoi na przeszkodzie, żeby przeswapować na 1.9 TDI? Nic ale poza tym, z
> tego silnika 1.6 da się jeszcze sporo wyciągnąć.
krzysiek prosze cie, niechbys nawet i 100KM w klekocie wyciagnal, to ze
sportowym autem ma to niewiele wspolnego i tuningowanie serio troche mija
sie z celem.
Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)
Pozdrawiam
Kamil
-
33. Data: 2010-06-22 12:45:27
Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
kamil pisze:
> Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)
nie mogę nie chce nie umieć żyć bez tych moich rupieci :) Raz miałem
lepsze auto i szybko się go pozbyłem, bo po prostu nie było jak w nim
dłubać.
--
krzysiek82
-
34. Data: 2010-06-22 12:47:20
Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Od: "kamil" <k...@s...com>
"krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
news:4c209467$0$19164$65785112@news.neostrada.pl...
> kamil pisze:
>> Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)
>
> nie mogę nie chce nie umieć żyć bez tych moich rupieci :) Raz miałem
> lepsze auto i szybko się go pozbyłem, bo po prostu nie było jak w nim
> dłubać.
Zawsze mozna rozkladac i skaldac z powrotem, robilem tak z budzikami kiedy
bylem maly. :)
-
35. Data: 2010-06-22 13:00:48
Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Od: to <t...@a...xyz>
krzysiek82 wrote:
> powiem tak, jak dla mnie felga nigdy nie jest stanowczo za szeroka,
> wszystko zależy od nadkola.
Pewnie dlatego, że nie masz pojęcia o działaniu zawieszenia...
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
-
36. Data: 2010-06-22 13:08:17
Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2010-06-22 12:47, kamil pisze:
>
>
> "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
> news:4c209467$0$19164$65785112@news.neostrada.pl...
>> kamil pisze:
>>> Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)
>>
>> nie mogę nie chce nie umieć żyć bez tych moich rupieci :) Raz miałem
>> lepsze auto i szybko się go pozbyłem, bo po prostu nie było jak w nim
>> dłubać.
>
> Zawsze mozna rozkladac i skaldac z powrotem, robilem tak z budzikami
> kiedy bylem maly. :)
A potem rodzice pytali, co to za części zostały na stole i dlaczego
kolejny budzik nie działa? ;)
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
37. Data: 2010-06-22 13:09:33
Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Od: to <t...@a...xyz>
.Peeter wrote:
> Czyli uważasz, że obniżanie auta to wiocha? I że montowanie szerszych
> opon i niefabrycznych felg to też wiocha?
Zazwyczaj jest to wiocha, bo mało kto robi to we właściwy sposób, czyli
montuje przyzwoite sprężyny, adekwatne do nich amortyzatory i felgi o
odpowiednich parametrach. Najczęściej "obniżanie auta" polega na
zapakowaniu doń najtańszych sprężyn z Allegro (lub wręcz uje...niu
seryjnych), pozostawieniu starych, 10-letnich amorów i wtrynieniu
nieodpowiednich felg, byle tylko mieściły się w nadkolach.
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
-
38. Data: 2010-06-22 13:17:58
Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Od: to <t...@a...xyz>
krzysiek82 wrote:
> no to nie znajdziemy wspólnego języka :) ale szanuje twoje zdanie
Sorry Krzysiu, ale to auto JEST zwieśniaczone. Zakładając, że gość nie
zaspawał tylnego zawieszenia na sztywno to jak niby miałoby działać? Po
za tym auta w których przesadnie zwiększono rozstaw kół bez modyfikacji
błotników wyglądają śmiesznie, karykaturalnie (pomijając już oczywisty,
negatywny wpływ na zawieszenie). Prawda jest taka, że jakby się pościgał
z identycznym Corrado na seryjnym zawiasie to na 99% by przegrał, dlatego
to właśnie wiejski tuning.
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
-
39. Data: 2010-06-22 13:26:27
Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
"to" wrote:
> Najczęściej "obniżanie auta" polega na
> zapakowaniu doń najtańszych sprężyn z Allegro (lub wręcz uje...niu
> seryjnych), pozostawieniu starych, 10-letnich amorów i wtrynieniu
> nieodpowiednich felg, byle tylko mieściły się w nadkolach.
Sposób o którym piszesz to nie wiocha, tylko zwykła głupota.
Ja mówię o montowaniu porządnego, markowego zawieszenia
gwintowanego lub zestawu sprężyny + amory. Bez sensu wymieniać
seryjne zawieszenie na badziewie, które zamieni auto w piłkę
tenisową, ani to przyjemne, ani bezpieczne.
Tylko że takie zawieszenia zaczynają się zazwyczaj od około 2000zł
za kit sprężyny + amory i od 3000zł za gwint...
A felgi - temat rzeka. Jedni montują felgi na dystansach zmieniających
rozstaw, zmniejszając przy okazji ET do wartości ujemnych, inni na
wiadra 10 cali naciągają oponę 195 i są zadowoleni. Dla mnie takie
pomysły odpadają. Na każdą felgę można założyć oponę w jakimś
bezpiecznym zakresie szerokości, dla mnie 195/50/15 na feldze
15x7 wyglądało ładnie i nie trzeba było szerszej felgi. Teraz mam
225/45 na feldze 17x7,5 i jest OK, choć bym nie pogardził felgami
8-8,5 cala szerokości, ładniej by się opona ułożyła. :-)
Po prostu z tym jest tak, jak ze wszystkim - trzeba zachować zdrowy
rozsądek i robić to zgodnie ze sztuką.
P.s. Jak kogoś interesuje - http://www.willtheyfit.com/
Pozdrawiam
.Peeter
-
40. Data: 2010-06-22 13:50:44
Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Od: PaPi <...@...3>
> Pewnie ma zły dzień albo po prostu nie zrozumiał moich intencji bo
> niestety b3 jest jednym z bardziej ulubionych modeli wieśniaczonych
> przez tjunerów.
I co z tego ? Ty go zwiesniaczysz.
Wszelkie przerobki w stosunku do tego jak wygladalo auto w ktorejs z
wersji fabrycznych to mniejsze lub wieksze wiesniaczenie.
Obnizanie samochodu, zakladanie szerszych opon czyli tak jak napisales
"cult style" to 100% wiesniactwo.
Rozumiem ze chcesz zrobic takie "cus"
http://images42.fotosik.pl/199/7afcc5976212ee37.jpg
http://images36.fotosik.pl/174/277c53094164b679.jpg
?