  • 21. Data: 2010-06-22 11:12:00
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" wrote:
    > Czyli zwieśniaczysz go, jednym słowem.

    Czyli uważasz, że obniżanie auta to wiocha? I że montowanie
    szerszych opon i niefabrycznych felg to też wiocha?

    A co nie jest wiochą? Zawieszenie jak koza i czarne stalówy? :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 22. Data: 2010-06-22 11:14:28
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    .Peeter pisze:
    > A co nie jest wiochą? Zawieszenie jak koza i czarne stalówy? :-)

    Pewnie ma zły dzień albo po prostu nie zrozumiał moich intencji bo
    niestety b3 jest jednym z bardziej ulubionych modeli wieśniaczonych
    przez tjunerów.

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-06-22 11:42:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-22 11:14, krzysiek82 pisze:

    > Pewnie ma zły dzień albo po prostu nie zrozumiał moich intencji bo
    > niestety b3 jest jednym z bardziej ulubionych modeli wieśniaczonych
    > przez tjunerów.

    Przed oczami miałem na "dzieńdobry" typowy german-style, czyli nisko i
    ze stanowczo za szeroką, jak na rozmiar opony, polerowaną na lustro felgą.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2010-06-22 11:57:21
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Przed oczami miałem na "dzieńdobry" typowy german-style, czyli nisko i
    > ze stanowczo za szeroką, jak na rozmiar opony, polerowaną na lustro felgą.

    powiem tak, jak dla mnie felga nigdy nie jest stanowczo za szeroka,
    wszystko zależy od nadkola. Oczywiście pomijamy wszelkie extrema typu
    błotnik szerszy o 10cm ;)

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-06-22 12:04:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > powiem tak, jak dla mnie felga nigdy nie jest stanowczo za szeroka,
    > wszystko zależy od nadkola. Oczywiście pomijamy wszelkie extrema typu
    > błotnik szerszy o 10cm ;)

    Jednym slowem, bedziesz tuningowal 20-letniego diesla..

  • 26. Data: 2010-06-22 12:06:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-22 11:57, krzysiek82 pisze:

    > powiem tak, jak dla mnie felga nigdy nie jest stanowczo za szeroka,
    > wszystko zależy od nadkola. Oczywiście pomijamy wszelkie extrema typu
    > błotnik szerszy o 10cm ;)

    No widzisz. A dla mnie coś takiego:
    http://picasaweb.google.pl/michal.uptas/Rothenburg#5
    078978449252915106
    już jest wieśniactwem, za które posiadacz tego czegoś powinien stracić DR.
    Poza tym jest jeszcze jedna rzecz - taki tuning w przypadku,
    nieadekwatnej do wyglądu mocy auta to też imho wieś. Tak jak Adam
    napisał - żeby to chociaż był 2.3E ...

  • 27. Data: 2010-06-22 12:08:43
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-22 09:07, krzysiek82 wrote:
    > witajcie
    > Kupiłem takiego klasyka, nie mogłem się powstrzymać, stan praktycznie
    > perfekcyjny mimo iż rocznik 1990 rdzy totalnie zero, nawet rysek nie

    Do czego to doszlo, 20 letni klekot audi wyprodukowany w milionach
    egzemplarzy jako klasyk :) Do tego, tunning, jakis "kult stajl" i skory ;)
    Jesli w oryginalnym stanie, z dokumentacja, malym przebiegiem, nie
    zniszczony, to zakonserwuj (nie bitexem), wstaw do cieplego garazu i
    poczekaj kolejne 20lat :)

  • 28. Data: 2010-06-22 12:09:25
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Jednym slowem, bedziesz tuningowal 20-letniego diesla..
    \
    Ja bym to nazwał kultywowaniem jakości marki audi.

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-06-22 12:11:07
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
> [...]
    > Jesli w oryginalnym stanie, z dokumentacja, malym przebiegiem, nie
    > zniszczony, to zakonserwuj (nie bitexem), wstaw do cieplego garazu i

    Bije się z myślami, zostawić serię i do garażu czy robić culta i od
    czasu do czasu na zloty a potem do garażu.

    p.s chce ktoś kupić niedokończony projekt ccs ?:) fiaty już mi się
    znudziły.

    --
    krzysiek82

  • 30. Data: 2010-06-22 12:12:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > \
    > Ja bym to nazwał kultywowaniem jakości marki audi.

    To ja znikam kultywowac moja szafke z IKEI.