  • Data: 2010-06-24 13:53:26
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:31:13 +0200, LEPEK napisał(a):

    > Bo wszystko musi być tylko i wyłącznie praktyczne. I ma się WAM podobać.
    > Założę się, że gdyby dać wam kupę kasy, to kupilibyście sobie też
    > jakiegoś niepraktycznego Caterham'a, Radicala, McLarena, czy inną
    > wydumkę, którą na codzień do pracy i przedszkola z dzieciakiem nie da
    > się. Wiem, wiem - te, co ja napisałem robi fabryka i to by
    > usprawiedliwiało wasz wybór ;)

    Oczywiście - mając posiadłość z garażem na 10 aut bardzo chętnie dokupiłbym
    sobie Atoma (bo do Caterhama się nie mieszczę, Elise tym bardziej).
    Co więcej - na dzień dzisiejszy mając kasę i miejsce na drugie/trzecie auto
    zapewne byłby to najprawdopodobniej Carver, który miałby szansę być uzywany
    na codzień.
    Ale to jest rozmowa w kategoriach zabawy, natomiast samochód do jeżdzenia
    na codzień ma być praktyczny. Co kilka dni spotykam różne prosiaki,
    ferrarri, maserati czy inne R8 które jadą ze mną równo, bo szybciej po
    prostu się nie da. Przy czym ja mam pewność, że nawet jak korek będzie
    trochę dłuższy, to mi starczy paliwa do końca tego korka, bo spalanie w
    krańcowych warunkach podskoczy mi do szalonych 7 litrów.
    A jak jeszcze trafi się uliczka ze śpiącymi, to już w ogóle masakra -
    zazwyczaj jestem na końcu ulicy, a kierownik takiej zabawki na drugim, może
    trzecim garbie. Ja spokojnie zaparkuję w przerwie między innymi autami, a
    on po pierwsze się nie wymieści (bo promień skrętu zbliżony do Titanika),
    po drugie i tak będzie się to bał zostawić choćby na 2 minuty.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel