  • Data: 2010-06-24 21:45:02
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-24 13:57, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > LEPEK pisze:
    > (...)
    >
    > LOL - skąd taki wniosek? Podejrzewam, że przeoczyłeś kwestie zasadnicze.
    Nie wiem, może - wyjaśnij mi je.
    To jest odpowiedź na text DoQ: "Wyglada jakby im opona z felgi zeszla,
    albo nie starczylo kasy na odpowiednio szerokie. Niesamowicie praktyczne
    i estetyczne rozwiazanie, zwlaszcza w okolicach kraweznika..." Może
    rozwiązanie niepraktyczne, może ci się ne podoba, co wcale nie oznacza,
    że nie ma ludzi, którym się to jednak podoba i tylko dla tego to robią.

    > Widzę, że jesteś kolejną osobą (np. po Pszemolu), która nie odróżnia
    > golfa, czy innego audi po wiejskim tuningu od samochodów grupy na
    > którą sie przed chwilą powołałeś.
    Nie zrozumiałeś. Niektórzy stawiają praktyczność na pierwszym miejscu,
    inni wszystkie pieniądze pakują w jedyny posiadany samochód robiąc go na
    swój gust. Ci pierwsi dopiero trzeci, czy czwarty samochód w rodzinie
    kupią taki "z jajem". Dla tych drugich _każdy_ ma taki być.

    > Kolejny nieuzasadniony wniosek. Dobry tuning kosztuje i nie musi się
    > wszystkim podobać.

    Dobry tuning dla różnych osób oznacza różne rzeczy. Pomyśl w ten sposób
    i zauważ, jak to, co napisałeś jest prawdzie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm