  • Data: 2010-06-24 13:57:44
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    LEPEK pisze:
    (...)
    > Bo wszystko musi być tylko i wyłącznie praktyczne. I ma się WAM podobać.

    LOL - skąd taki wniosek? Podejrzewam, że przeoczyłeś kwestie zasadnicze.

    > Założę się, że gdyby dać wam kupę kasy, to kupilibyście sobie też
    > jakiegoś niepraktycznego Caterham'a, Radicala, McLarena, czy inną
    > wydumkę, którą na codzień do pracy i przedszkola z dzieciakiem nie da
    > się. Wiem, wiem - te, co ja napisałem robi fabryka i to by
    > usprawiedliwiało wasz wybór ;)

    Widzę, że jesteś kolejną osobą (np. po Pszemolu), która nie odróżnia
    golfa, czy innego audi po wiejskim tuningu od samochodów grupy na
    którą sie przed chwilą powołałeś.

    > I oczywiście wszystko, co się wam nie podoba, jest niepraktyczne itp.
    > wynika na pewno z biedy.

    Kolejny nieuzasadniony wniosek. Dobry tuning kosztuje i nie musi się
    wszystkim podobać.