  • Data: 2011-10-20 07:58:25
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 19 Oct 2011 11:08:02 +0100, kamil

    > Problemem jest prymitywna rozrywka wyzwalająca u takich półmózgów agresję.

    Aha, w takim razie z chęcią przeczytam co wg ciebie u niektórych półmózgów
    na drogach wyzwala ślepotę, że trzeba im słupki i doniczki przed nosem
    stawiać, żeby nie dewastowali placów miejskich.

    > To że w Twoim i DOQa umysłach to się niczym nie różni nie zmieni faktu,
    > że każdy normalny człowiek dostrzeże różnice między małym słupkiem czy
    > doniczką, a zasiekami z frontu pierwszej wojny światowej.

    Ależ ja doskonale widzę różnicę pomiędzy obecnością słupów czy donic,
    postawionych w celu zagrodzenia wjazdu ślepym, względnie bezmózgim
    kierowcom, a ich całkowitym brakiem. Tobie natomiast takie atrybuty na
    placu nie przeszkadzają. Myślisz, że słupków czy donic nie da się
    zdewastować? Jesteś pewien, że skuteczniej by się wyegzekwowało
    odszkodowanie za zniszczenia od zamaskowanej grupy wandali?

    > W wielu miastach dookoła takich placy stoją słupki, ławki czy inne
    > doniczki. Wioskowe głupki tego nie dostrzegają i postulują za fosami i
    > stalowymi ścianami. Nic na ich głupotę nie poradzę niestety.

    Bład. Są postawione dla "wioskowych głupków".

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player