  • Data: 2011-11-01 17:25:28
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-20 07:52, Myjk pisze:
    > Wed, 19 Oct 2011 17:46:05 +0200, Damian Skrycki

    > To ograniczenie jest właśnie przy samym wjeździe na plac. Byłem tam kiedyś,
    > przez przypadek :P i plac AFAIR jest z trzech stron "ogrodzony" ławkami,
    > jakimiś krzakami, a od strony ratusza jest właśnie zakaz wjazdu dla
    > pojazdów powyżej 3,5t. Najlepiej jakby DOQ się wypowiedział w tej kwesti,
    > bo zapewne jest tam częściej, albo może być. ;P

    Ja byłem dzisiaj, korzystając z okazji oraz pogody - to trzeba się
    naprawdę postarać, by tam wjechać. Ograniczenie wcześniejsze do 3,5t,
    zakaz jazdy na początku placu, zakaz ruchu na końcu placu,
    ławki, kwietniki z trzech stron ++ - to ++ znaczy, że nie sposób
    tego nie zauważyć i że cześć z nich jest na 4 stronie. Od strony
    ulicy jest krawężnik, ciągła (ta jest trochę słabo widoczna, ponieważ
    brudna, a pod spodem jest kamień, a nie asfalt) i do tego latarnie.
    Tam nie da się wjechać przypadkiem, nawet osobówką, a zestawem to się
    trzeba postarać, by o nic nie zawadzić wjeżdżając. Pozostają wilcze
    doły i karabin maszynowy.