  • Data: 2011-10-19 16:38:19
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.10.2011 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Jasne medycyna.. ale jak ci zapierdolą motorek, to pierwszy polecisz na
    > komendę sprawdzić czy może zarejestrowano złodzieja.

    Sam będę musiał za tym latać? Patrz byłem pewien, że sami szybko, sprawnie,
    i fachowo, złapią złodzieja i oddadzą łup zanim się zorientuję że coś mi
    zginęło. Nie jest tak? Może za mało kamer, systemów i innych zabawek.
    To jaka jest skuteczność wykrywania tego typu przestępstw? To przecież nie
    jest banalne ukraść czyjś pojazd, powiedzmy auto, nie motocykl.
    Masa z tym kłopotu i ryzyko na każdym etapie procederu. Jakim cudem to się
    w ogóle udaje w tak zorganizowanym jak u nas systemie, że żeby zarejestrować
    właśnie kupiony pojazd, trzeba co najmniej 3 razy w 2 urzędach i jednym
    prywatnym ale regulowanym papiery osobiście załatwiać? I wszędzie wszystko
    o mnie i pojeździe niby wiedzą, tylko jakoś kolejne papiery muszę wypełniać.

    --
    kakmaratgmaildotcom