  • Data: 2012-11-05 00:32:20
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-04 19:22, mk4 pisze:
    > Hej!
    >
    > Ja tam tez jestem przeciw - zawsze byla prosta i zdroworozsadkowa zasada
    > - to czemu latwiej sie zatrzymac zwykle przepuszcza to drugie.
    >
    > Samochod przepuszcza pociag a pieszy samochod. Zupelnie nie rozumiem po
    > co tutaj cos zmieniac. Przeciez to naturalna kolej rzeczy.
    >
    > I tak mamy coraz glupsze spoleczenstwo z niemal zerowym instynktem
    > samozachowawczym (dawno wojny nie bylo). Po co jeszcze pogarszac sprawe
    > i wprowadzac jakies nieintuicyjne przepisy?

    Twoje rozumowanie nie jest zle, ale niestety kultura u nas jest taka, ze
    czesto pieszy stoi i czeka, czeka, czeka i zaden skur...n sie nie
    zatrzyma by mogl przejsc.
    Dlatego wprowadza sie takie zasady, by ta 'kulture' zakrzewic w kierowcach.

    Co do rowerzystow sie zgadzam. Jak juz wspomniano w watku o Niemczech,
    to tam natomiast tak stara sie prowadzic sciezki rowerowe, by rowerzysta
    nie przejezdzal wzdluz przejscia dla pieszych (by nie bylo sytuacji, ze
    rowerzysta, ktory porusza sie szybciej niz pieszy, wjezdzal na droge tuz
    przed samochod.
    Natomiast w PL bedzie pewnie jak zwykle - wprowadza zasady z EU, ale
    infrastruktura zostanie jak zwykle po staremu (i powstanie jedyna
    sluszna mieszanka - wybuchowa).