  • Data: 2012-11-05 08:42:26
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-04 22:35, Deflegmator pisze:

    > A to dosyć dyskusyjna teza. :)

    Przykłady innych krajów świadczą o tym, że naprawdę takiej potrzeby
    nie ma, zresztą co to znaczy "taka sieć"? Docelowa będzie spełniała
    wymagania tyczące takiej infrastruktury, odległości itd.

    > Nie ukrywam, że ja też lubię szybką jazdę i też mi się marzą niemieckie
    > autostrady w Polsce. Mistrzem ecodrivingu nie jestem. :) Ale skoro tych
    > autostrad nie mamy, trzeba sobie dać na wstrzymanie. A już na pewno nie
    > zapieprzać jak sfrustrowany idiota po jakichś wioskach i miasteczkach.

    Ja też lubią sobie szybciej pojeździć, ale w warunkach do tego
    stosownych. Jednak nie rozumiem zapierniczana Lanosem z silnikiem z
    NASA 200km/h (i ile to jest w ogóle w stanie zrobić) po A4
    i wyprzedzania, omijania pasem awaryjnym i narzekania na ciężarówki,
    które to non-stop drogę zajeżdżają.

    > No i w większości przypadków bardzo dobrze się stało.Oprócz
    > nielicznych miejsc, gdzie ktoś w nadgorliwości do tego stopnia
    > przegiął, że np. straży pożarnej na sygnale nie da się przepuścić bez
    > pit-stopu w rowie. A bywa tak.

    A masz jakieś przykłady takich idiotyzmów?