  • Data: 2020-04-23 19:35:00
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie na ulicy Warszawskiej -- na głównej poczcie.

    tomaty-paczkowe/>

    > Kierują mnie na:
    >
    > https://www.envelo.pl/auth/realms/envelo-www/protoco
    l/openid-connect/auth?response_type=code&client_id=p
    arcel&redirect_uri=https%3A%2F%2Fwww.envelo.pl%2Fpar
    cel%2Fsso%2Flogin&state=55ed26bb-72e9-41d6-8891-b6b7
    376e2e40&login=true&scope=openid

    Bo nie przeczytałeś opisu:

    Jak znaleźć najbliższy automat paczkowy?

    Wejdź na stronę www.envelo.pl/paczka-pocztowa/, znajdź Odbiór w punkcie
    w Cenniku i kliknij ikonkę location_on umieszczoną pod hasłem Znajdź na
    mapie. W okienku wpisz swój adres i odszukaj najbliższy automat paczkowy.

    ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/