  • Data: 2020-04-24 14:13:42
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.04.2020 o 13:21, Roman Tyczka pisze:

    > Pokaż gdzie fantazjuję, konkretnie, bez pitolenia.

    Przecie nie zarzucam ci tego. Napisałem tylko co dla mnie się liczy.

    > To jest gówno, a nie test, praca na komputerze to nie uruchamianie systemu
    > cały dzień w kółko, robi się to raz na dobę, przynajmniej u mnie.
    > Ale na oko start wzrósł kilkukrotnie, z kilku minut do kilkudziesięciu
    > sekund.

    Ale to już coś namacalnego.  Super, dobrze wiedzieć.

    > To nie szukaj blondynek po sieci tylko czytaj gdy Ci ktoś podaje wyniki
    > REALNEGO pomiaru wydajności dysków i SSD wykonane na SWOIM komputerze przez
    > SIEBIE samego.

    Pytam się istotne walory bab a dostaje linki do opinii że blondynki są ok.

    I właśnie o to zapytałem, co prawda nie chodzi mi o różnicę między SSD a
    HDD bo odpowiedź znam ale o namacalne różnice między różnymi
    wydajnościowe wersjami HDD, i w żadnym wypadku nioe chodziło mi jakieś
    papierowe wyniki pomiarów a osobiste odczucia.