  • Data: 2020-04-24 17:57:22
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5ea2d7b1$0$560$6...@n...neostrada.pl

    > Dziękuję.

    Proszę.

    > To po kiego grzyba zamiast odpowiedzieć
    > po ludzku dostaję tylko jakieś linki?

    Ja dawłem Ci te linki?

    > A więc różnica niezauważalna?

    Dla mnie zauważalna, ale ja nie instaluję co tydzień Win
    razem z programami i nie uruchamiam komputera zbyt często...

    > Z powodu?...

    Podałem Ci powód wielokrotnie -- przeczytaj to, co
    napisałem wcześniej, jeśli chcesz mojej odpowiedzi.

    > bo teoretycznie powinno być wydajniej i szybciej?

    I jest.

    > (także cenową) z HDD innymi niż 5400.

    O tyle ciekawe, że ,,zwykłe'' HDD 3.5" mają 5400 rpm
    a chyba masz także blaszaki...

    > Ja w jednym blaszaku mam SSD i HDD, w laptopie to samo, na blaszaku trzy systemy,
    na laptopie jeden. W sumie nic mi wielkiego to
    > kombinowanie z dyskami nie dało. Gdyby nie wydajniejsza praca pod Linuksem i W7, to
    zaapelowałbym do wszystkich wielbicieli dysków
    > SSD - ugotujcie sobie z nich zupę bo tylko do tego się nadają.

    > Co? SATA to SATA, a USB to USB, planujesz kupić jakiś adapter?

    Kupiłem.

    > W żadnym wypadku, interesuje mnie tylko twoje osobiste odczucie czy jest albo było
    lepiej, ew - różnica nieodczuwalna.

    Różnice:
    5400 vs 7200
    5400 vs SSD
    są dostrzegalne, ale różnica:
    5400 vs SSD
    jest szalona...

    -=-

    Pomiędzy różnymi 7200 też będzie różnica i pomiędzy HDD
    z_nazwy_takimi_samymi, ale różnie zużytymi, też jest różnica...

    Dysk nie jest jedynym spowalniaczem -- nawet grafika PCIe x16 też ma swoje
    opóźnienia...

    Dysk SSD 2.5" SATA zwykle nie oferuje setek tysięcy IOpSów czy GB/s transferu...

    --