-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <55052552$0$30004$65785112@news.neostrada.pl>
<me3alb$hjh$1@dont-email.me> <me3dvj$tap$1@node2.news.atman.pl>
<550573e7$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
<me3s9f$c67$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<me490n$1tg$1@usenet.news.interia.pl> <me4cii$smf$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<me4sbe$euf$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<me70i6$tvq$1@node1.news.atman.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Date: 16 Mar 2015 17:59:52 GMT
Lines: 36
NNTP-Posting-Host: host-79.173.20.102.tesatnet.pl
X-Trace: 1426528792 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 30004 79.173.20.102:50058
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557784
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
>>>>> Tak - dokładnie o to idzie.
>>>>> Limit taki sam dla wszystkich jest bzdurny z założenia.
>>>>> Za to jest jedynym, co nie przekracza zdolności umysłowych
>>>>> decydentów, dlatego tak chętnie go stosują.
>>>>
>>>> Co proponujesz?
>>>>
>>> na początek - weryfikację ograniczeń i dostosowanie ich do
>>> bezpiecznej prędkości, a nie stosowanie jako dupochron.
>>
>> Ok. Ale załózmy ze masz miejsce gdzie jest 90 i nagle masz tam kilka
>> wypadków bo ktos wypada z drogi.
>> To co robisz?
>>
>>> Najlepiej zdjąć ograniczenie
>>> i zobaczyć z jaką prędkością ludzie tam jeżdżą. Oczywiście jak jest
>>> sucho i bardzo dobra przyczepność.
>>
>> Mówisz, ze obecnie się tego nie robi?
>
> A robi się? To skąd słynny radar na Wisłostradzie? Podobno przez tunel
> - ja co prawda nie rozumiem co niebezpiecznego w całkowitym
> odseparowaniu pieszych od samochodów i dlaczego tam gdzie są
> skrzyżowania i bulwary (z nietrzeżwymi) wokół można 70, a w tunelu
> gdzie nie ma pieszych, zabudowań jest 50, ale idąc twoim tokiem
> rozumowania (patrzmy ile jadą) powinno być 90. Tak się tam jeżdzi i
> apokalipsy nie ma - w myśl nowych wytycznych tak co piątemu należałoby
> zatrzymać prawko, a jednak trup się nie ściele:P
>
> Z niecierpliwością czekam co zrobią jak zbudują autostradę w tunelu;)
Z tunelami to pewnie jest tak, ze sie wycisza predkosc bo ewentualne skutki
wypadku sa gorsze.
A dlaczego np. w tunelach pod alpami jest 40 na godzine?
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 18:59 Budzik
- 16.03.15 19:09 Cavallino
- 16.03.15 19:12 Cavallino
- 16.03.15 19:12 Cavallino
- 16.03.15 19:15 re
- 16.03.15 19:35 re
- 16.03.15 19:37 re
- 16.03.15 19:59 re
- 16.03.15 19:59 Budzik
- 16.03.15 20:02 re
- 16.03.15 20:09 re
- 16.03.15 20:11 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo