eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejne BMW zabrało człowieka › Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Date: Sun, 15 Mar 2015 22:08:44 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 27
    Message-ID: <me4sbe$euf$1@dont-email.me>
    References: <55052552$0$30004$65785112@news.neostrada.pl>
    <me3alb$hjh$1@dont-email.me> <me3dvj$tap$1@node2.news.atman.pl>
    <550573e7$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <me3s9f$c67$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <me490n$1tg$1@usenet.news.interia.pl> <me4cii$smf$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 15 Mar 2015 21:07:58 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="c6efb3f84f12882342fdda80bd8394e4";
    logging-data="15311";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+efwEsu0hZg80gipOWe71C"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Cancel-Lock: sha1:2dX2hTe5zBIbfKxftgVHLcQardQ=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557700
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-15 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
    >
    >> Tak - dokładnie o to idzie.
    >> Limit taki sam dla wszystkich jest bzdurny z założenia.
    >> Za to jest jedynym, co nie przekracza zdolności umysłowych decydentów,
    >> dlatego tak chętnie go stosują.
    >
    > Co proponujesz?
    >

    na początek - weryfikację ograniczeń i dostosowanie ich do bezpiecznej
    prędkości, a nie stosowanie jako dupochron. Najlepiej zdjąć ograniczenie
    i zobaczyć z jaką prędkością ludzie tam jeżdżą. Oczywiście jak jest
    sucho i bardzo dobra przyczepność. Na gorsze warunki jest inny przepis.
    Na niebezpiecznych zakrętach stawiać znak "prędkość sugerowana",
    ograniczenia tam gdzie trzeba - przejście dla pieszych, skrzyżowanie bez
    widoczności itp.
    Do tego zniesienie limitu prędkości na autostradzie i karanie kierowców
    za jazdę lewym pasem i zmianę pasa bez sygnalizowania.
    Zamiast zakazu wyprzedzania dla tirów (tu odnoszę się do A4 pod
    Wrocławiem) zakaz wyprzedzania powyżej xxx sekund (nie będę zgadywał ile
    czasu trwa standardowe wyprzedzanie przez tira

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: