-
1. Data: 2023-09-08 21:00:20
Temat: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: a a <m...@g...com>
Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po
wyjsciu z samochodu
234 views
Subscribe
I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
jazdy powrotnej.
Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem Volkswagena, ale
stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na cała
noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe światła
pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
A po kiego grzyba ?>
To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
-
2. Data: 2023-09-09 13:07:14
Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>
W dniu 2023-09-08 o 21:00, a a pisze:
> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po
wyjsciu z samochodu
> 234 views
> Subscribe
>
> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
>
> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
jazdy powrotnej.
>
> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem Volkswagena,
ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
>
> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
>
> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
>
> A po kiego grzyba ?>
>
> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
ubiegłego wieku.
-
3. Data: 2023-09-09 14:00:18
Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: PiteR <e...@f...pl>
in <news:b8729f0b-905e-4301-a4d6-43d76140eb78n@googlegr
oups.com>
user a a pisze tak:
> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła
> pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu
>
> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
>
> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy,
> wysiadamy, a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w
> zalezności od pozycji kierunkowwskazu, pozostają włączone do
> usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na lotnisku i wracamy za 2
> tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do jazdy
> powrotnej.
ale o co chodzi?
Samochody są tak projektowane żeby statystyczny debil
był zadowolony. Wysportowany łeb żylak, 190cm, w wolnym czasie piłkarz.
Częsty gość siłki.
Wszystko ma działać i zachowywać się jak w aucie
u jego starego jak jeżdził po łące na kolanach uczył sie kręcić
kierownicą.
To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
byłaby afera.
--
Piter
poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.
-
4. Data: 2023-09-09 14:10:09
Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 09.09.2023 o 14:00, PiteR pisze:
> in <news:b8729f0b-905e-4301-a4d6-43d76140eb78n@googlegr
oups.com>
> user a a pisze tak:
>
>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła
>> pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu
>>
>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
>>
>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy,
>> wysiadamy, a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w
>> zalezności od pozycji kierunkowwskazu, pozostają włączone do
>> usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na lotnisku i wracamy za 2
>> tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do jazdy
>> powrotnej.
>
> ale o co chodzi?
>
> Samochody są tak projektowane żeby statystyczny debil
> był zadowolony. Wysportowany łeb żylak, 190cm, w wolnym czasie piłkarz.
> Częsty gość siłki.
>
> Wszystko ma działać i zachowywać się jak w aucie
> u jego starego jak jeżdził po łące na kolanach uczył sie kręcić
> kierownicą.
>
> To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
> najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
> byłaby afera.
>
A informuje bryka, że zostawiła te światła?
-
5. Data: 2023-09-09 15:44:24
Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
W dniu 09.09.2023 o 14:10, io pisze:
>> To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
>> najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
>> byłaby afera.
>>
>
> A informuje bryka, że zostawiła te światła?
Czym? Bejsbolem w poniemiecki głupi łeb? Przecież się świecą :>
Tak nawiasem to trzeba czytać instrukcję bo od miliardów lat ta opcja
jest w podstawie w sensie, że tak ma być.
--
LordBluzg(R)??
<<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
-
6. Data: 2023-09-09 16:40:41
Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 09.09.2023 o 15:44, LordBluzg(R)?? pisze:
> W dniu 09.09.2023 o 14:10, io pisze:
>
>>> To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
>>> najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
>>> byłaby afera.
>>>
>>
>> A informuje bryka, że zostawiła te światła?
>
> Czym? Bejsbolem w poniemiecki głupi łeb?
Sygnałem dźwiękowym?
> Przecież się świecą :>
I jak niby w dzień je widać?
>
> Tak nawiasem to trzeba czytać instrukcję bo od miliardów lat ta opcja
> jest w podstawie w sensie, że tak ma być.
>
Nawiasem mówiąc to jesteś głupi jak but z lewej nogi bo jak wyżej :-)
-
7. Data: 2023-09-09 16:56:57
Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
W dniu 09.09.2023 o 16:40, io pisze:
>>>> To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
>>>> najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
>>>> byłaby afera.
>>>>
>>>
>>> A informuje bryka, że zostawiła te światła?
>>
>> Czym? Bejsbolem w poniemiecki głupi łeb?
>
> Sygnałem dźwiękowym?
Srowym? Jak długo ma ten sygnał brzmieć i dlaczego?
>
>> Przecież się świecą :>
>
> I jak niby w dzień je widać?
No widać, ja sprawdzam i widzę. Nie widzisz? Ić do oczologa.
>
>>
>> Tak nawiasem to trzeba czytać instrukcję bo od miliardów lat ta opcja
>> jest w podstawie w sensie, że tak ma być.
>>
>
> Nawiasem mówiąc to jesteś głupi jak but z lewej nogi bo jak wyżej :-)
Ty jesteś głupi nawet bez butów :]
--
LordBluzg(R)??
<<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
-
8. Data: 2023-09-09 17:09:39
Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: a a <m...@g...com>
On Saturday, 9 September 2023 at 13:07:42 UTC+2, DaNsOuNd wrote:
> W dniu 2023-09-08 o 21:00, a a pisze:
> > Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po
wyjsciu z samochodu
> > 234 views
> > Subscribe
> >
> > I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
> >
> > Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
> > a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
jazdy powrotnej.
> >
> > Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem Volkswagena,
ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
> >
> > I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
> > i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
> >
> > I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
> >
> > A po kiego grzyba ?>
> >
> > To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
> ubiegłego wieku.
To jest bełkot.
Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i ta
nie żre akumulatora.
Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
gęsiego
i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
wyladowująca akumulator
To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.
-
9. Data: 2023-09-09 18:24:29
Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: RadosławF <r...@o...pl>
W dniu 09.09.2023 o 17:09, a a pisze:
>>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po
wyjsciu z samochodu
>>> 234 views
>>> Subscribe
>>>
>>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
>>>
>>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
>>> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
jazdy powrotnej.
>>>
>>> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem Volkswagena,
ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
>>>
>>> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
>>> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
>>>
>>> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
>>>
>>> A po kiego grzyba ?>
>>>
>>> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
>> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
>> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
>> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
>> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
>> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
>> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
>> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
>> ubiegłego wieku.
>
> To jest bełkot.
>
> Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i ta
nie żre akumulatora.
>
> Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
gęsiego
> i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
wyladowująca akumulator
>
> To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
>
> 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.
Jesteś jednym z tych idiotów nie ogarniającym przełączników świateł?
Kup jakieś mniej skomplikowane auto. :-)
Pozdrawiam
-
10. Data: 2023-09-09 20:40:21
Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: a a <m...@g...com>
On Saturday, 9 September 2023 at 18:24:34 UTC+2, RadosławF wrote:
> W dniu 09.09.2023 o 17:09, a a pisze:
> >>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył
po wyjsciu z samochodu
> >>> 234 views
> >>> Subscribe
> >>>
> >>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
> >>>
> >>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
> >>> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
jazdy powrotnej.
> >>>
> >>> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem
Volkswagena, ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
> >>>
> >>> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
> >>> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
> >>>
> >>> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
> >>>
> >>> A po kiego grzyba ?>
> >>>
> >>> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
> >> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
> >> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
> >> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
> >> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
> >> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
> >> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
> >> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
> >> ubiegłego wieku.
> >
> > To jest bełkot.
> >
> > Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i
ta nie żre akumulatora.
> >
> > Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
gęsiego
> > i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
wyladowująca akumulator
> >
> > To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
> >
> > 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.
paszoł won tłumoku
Producent nie może wbudowywać w samochód wadliwej funkcjonalności, wyładowywującej
aku
Przepisy ruchu drogowego w Mimcach, UK, UE, Polsce nie przewidują takiego tricku w
samochodzie.
Co więcej, ta wada unieważnia homologacje samochodu jako modelu, gdyz wyładowywuje
aku, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę
Szkoda czasu na ględzenie.
Volkswagen musi uznać swoja winę i wezwać wszystkich kierowców wadliwych Wieśwagenów
i zaoferować im bezpłatny upgrade softu komputera, aby wada fabryczna nie ujawniała
się.
Kto uparty i mu to lotto, n iech oświetla swego wieśwagena nocą, na oświetlonych
drogach i za dnia, gdy widocznośc doskonała,
bo wada nie jest sterowana porą dnia, czy czujnikiem aktywności słonca.
To wyjątkowo tandetna wada fabryczna i należy zaprosic adwokata Hagemanna z Hameryki,
który wygrywa wszystkie zbiorowe pozwy konsumenckie i wygrał DieselGate za oceanem i
100.000 nowych, wadliwych Wieśwagenów zutylizowano, bo nie były naprawialne, aby
wystąpił z pozwem w imieniu kierowców Wieśwagenów
Importerem Wieśwagenów w Polsce, z prawem wyłączności, był Kulczyk i to on odpowiada
za wprowadzenie wadliwych Wieśwagenów na rynek Polski