-
X-Received: by 2002:a17:902:e841:b0:1c1:fc5c:b32e with SMTP id
t1-20020a170902e84100b001c1fc5cb32emr2358673plg.10.1694284821938; Sat, 09
Sep 2023 11:40:21 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a17:902:e841:b0:1c1:fc5c:b32e with SMTP id
t1-20020a170902e84100b001c1fc5cb32emr2358673plg.10.1694284821938; Sat, 09
Sep 2023 11:40:21 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!goo
gle-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Sat, 9 Sep 2023 11:40:21 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <udi60i$enj$2$Radoslaw@news.chmurka.net>
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.152.225;
posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
NNTP-Posting-Host: 46.134.152.225
References: <b...@g...com>
<udhjee$5km$1$DaNsOuNd@news.chmurka.net>
<9...@g...com>
<udi60i$enj$2$Radoslaw@news.chmurka.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne
przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
From: a a <m...@g...com>
Injection-Date: Sat, 09 Sep 2023 18:40:22 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:783570
[ ukryj nagłówki ]On Saturday, 9 September 2023 at 18:24:34 UTC+2, RadosławF wrote:
> W dniu 09.09.2023 o 17:09, a a pisze:
> >>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył
po wyjsciu z samochodu
> >>> 234 views
> >>> Subscribe
> >>>
> >>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
> >>>
> >>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
> >>> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
jazdy powrotnej.
> >>>
> >>> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem
Volkswagena, ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
> >>>
> >>> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
> >>> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
> >>>
> >>> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
> >>>
> >>> A po kiego grzyba ?>
> >>>
> >>> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
> >> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
> >> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
> >> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
> >> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
> >> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
> >> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
> >> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
> >> ubiegłego wieku.
> >
> > To jest bełkot.
> >
> > Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i
ta nie żre akumulatora.
> >
> > Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
gęsiego
> > i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
wyladowująca akumulator
> >
> > To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
> >
> > 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.
paszoł won tłumoku
Producent nie może wbudowywać w samochód wadliwej funkcjonalności, wyładowywującej
aku
Przepisy ruchu drogowego w Mimcach, UK, UE, Polsce nie przewidują takiego tricku w
samochodzie.
Co więcej, ta wada unieważnia homologacje samochodu jako modelu, gdyz wyładowywuje
aku, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę
Szkoda czasu na ględzenie.
Volkswagen musi uznać swoja winę i wezwać wszystkich kierowców wadliwych Wieśwagenów
i zaoferować im bezpłatny upgrade softu komputera, aby wada fabryczna nie ujawniała
się.
Kto uparty i mu to lotto, n iech oświetla swego wieśwagena nocą, na oświetlonych
drogach i za dnia, gdy widocznośc doskonała,
bo wada nie jest sterowana porą dnia, czy czujnikiem aktywności słonca.
To wyjątkowo tandetna wada fabryczna i należy zaprosic adwokata Hagemanna z Hameryki,
który wygrywa wszystkie zbiorowe pozwy konsumenckie i wygrał DieselGate za oceanem i
100.000 nowych, wadliwych Wieśwagenów zutylizowano, bo nie były naprawialne, aby
wystąpił z pozwem w imieniu kierowców Wieśwagenów
Importerem Wieśwagenów w Polsce, z prawem wyłączności, był Kulczyk i to on odpowiada
za wprowadzenie wadliwych Wieśwagenów na rynek Polski
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.23 21:23 Rutkowski, Jacek
- 10.09.23 00:19 a a
- 10.09.23 09:12 Ghost
- 10.09.23 12:33 RadosławF
- 10.09.23 16:45 a a
- 10.09.23 19:08 ąćęłńóśźż
- 10.09.23 23:14 RadosławF
- 10.09.23 23:18 a a
- 11.09.23 21:00 a a
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz