  • Data: 2020-02-22 09:17:08
    Temat: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-02-22 o 06:59 GMT, Budzik napisał:
    > Czyli zgadzasz sie na to zeby twój pokój był remontowany w połowie?
    > Powiedzmy 1/3 pokoju plus łazienka wyłączone z uzycia?

    Mój pokój (pas) jest zupełnie sprawny. Część pozostałych pasów/pokoi
    jest wyłączona z użytku, co powoduje pewne przykrości. M.in.
    zagęszczenie aut/osób na autostradzie/korytarzu jest wyższe, więc jest
    trochę tłoczno/głośno. No ale co robić - hotelarz za darmo pokoi
    oddawać nie będzie, zamknąć cały hotel to strata... A skoro ludzie
    dalej przychodzą/jeżdżą i interes się kręci, to widać klientom to
    odpowiada.

    > Zgodzisz sie jednak ze to troche inna sprawa niz regularny ruch i
    > stała powidzmy pol godzinna kolejka?

    No ale właśnie - kolejka wcale nie jest stała, tylko na czas remontów /
    chińskich wycieczek. A gdyby jednak była stała, to zadziała kapitalizm.
    Klientowi się nie spodoba, nie wróci. Jeśli znaczący procent klientów
    tak postąpi, to kapitalista z pewnością zainteresuje się przyczyną. Ale
    póki co jest tak, że autostradą dalej jeżdżą jak jeździli, do hotelu
    dalej tłok, tyle że na samochodowej grupie w polskich podziemiach
    internetu ktoś się pożalił. Na kapitaliście to wrażenia nie robi. :)

    > Nie, tego nei da sie rozpatrywac na zasadzie reklamacji.
    > Zeby było zgodnie z jakimis normalnymi standardami, to musi byc
    > uregulowane systemowo.

    Czy "musi", to jest kwestia (jak widać) bardzo dyskusyjna. Ja się
    bardziej pytam - czy jest?

    > Bo ty chcesz zbudowac sytuacje w ktorej płace za szybka droge, jade
    > wolno, trace kase a potem jeszcze mam stracic kolejny czas zeby
    > odzyskac parenascie złotych. Bez sensu.

    Tak już działa świat... Czasem płacimy za coś, dostajemy coś nieco
    innego niż myśleliśmy i musimy się trochę poszarpać - albo odpuścić, bo
    w końcu są istotniejsze rzeczy w życiu.
    Anegdotyczny przypadek: jakiś niecały rok temu jechałem autostradą
    (płatną). Jak się okazało, zamiast przewidywanej godziny jechałem 2.5h,
    bo rozpętała się burza śnieżna i wszyscy sznurkiem jechaliśmy zderzak w
    zderzak jakieś 30 km/h. I co, zarząd autostrady miałby mi coś zwracać?
    W każdej chwili mogłem z tej autostrady zjechać. Nie chciałem.

    Mateusz