-
X-Received: by 2002:a81:1a11:: with SMTP id a17mr18496948ywa.272.1552136467591; Sat,
09 Mar 2019 05:01:07 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:1a11:: with SMTP id a17mr18496948ywa.272.1552136467591; Sat,
09 Mar 2019 05:01:07 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
iganews.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!m21no8976169qta.0!
news-out.google.com!d8ni2157qtr.1!nntp.google.com!m21no8976167qta.0!postnews.go
ogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 9 Mar 2019 05:01:06 -0800 (PST)
In-Reply-To: <q5qihl$jmt$1$viktoriu@news.chmurka.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.43.173;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.43.173
References: <5c71ed95$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5c72d999$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
<5c72ebe0$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
<q53dr3$m8p$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5c785c32$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<q5anrt$i74$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<q5qg36$24p$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<q5qihl$jmt$1$viktoriu@news.chmurka.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Klucze do przewodów hamulcowych
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sat, 09 Mar 2019 13:01:07 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651751
[ ukryj nagłówki ]Mylisz sie i to bardzo. Fabryki zakladaja ze przewody musza sie dac odkrecic. I
dlatego opracowaly specjalne klucze do ich odkrecania. Jasli fabryki skrecaly by raz
na cale zycie samochodu to smarowali by w nich gwinty jakim spremolitem i by sie nie
dalo odkrecic. Stalowe przewody sa cynkowane i maja bardzo dluga zywotnosc. Duzo
wieksza niz fabryka nakazuje ich wymiane.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.19 11:42 viktorius
- 14.04.19 12:30 RoMan Mandziejewicz
- 15.04.19 08:58 Kris
- 15.04.19 09:31 viktorius
- 15.04.19 10:06 yabba
- 15.04.19 10:58 viktorius
- 15.04.19 14:47 kk
- 15.04.19 15:14 Kris
- 15.04.19 19:03 J.F.
- 25.04.19 18:11 Tom N
- 25.04.19 18:20 J.F.
- 25.04.19 18:32 Tom N
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=