-
Data: 2019-04-14 12:30:51
Temat: Re: Klucze do przewodów hamulcowych
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Hello viktorius,
Monday, March 18, 2019, 11:42:44 AM, you wrote:
>> Mylisz sie i to bardzo. Fabryki zakladaja ze przewody musza sie dac
>> odkrecic. I dlatego opracowaly specjalne klucze do ich odkrecania.
>> Jasli fabryki skrecaly by raz na cale zycie samochodu to smarowali
>> by w nich gwinty jakim spremolitem i by sie nie dalo odkrecic.
>> Stalowe przewody sa cynkowane i maja bardzo dluga zywotnosc. Duzo
>> wieksza niz fabryka nakazuje ich wymiane.
> Nie wiem na jak długo oceniana jest żywotność takiego ocynkowanego
> przewodu, ale sąsiad w kilkuletnim Lanosie zatrzymał się ZA
> skrzyżowaniem, zamiast przed. Akurat wtedy mu się przewód rozszczelnił.
> Na szczęście nie było nikogo na kursie kolizyjnym.
> Inny przypadek, który znam, Ford Fusion, też kilkuletni, do wycieku
> płynu doszło przy wjeżdżaniu do garażu. Niby potencjalnie mniej
> szkodliwy przypadek. Samochód zatrzymał się na stole warsztatowym.
> Prędkość żadna, ale właściciel nie zdążył zaciągnąć ręcznego. Zderzak,
> lampa, maska do wymiany, stół przeżył.
> Skoro producent zaleca wymianę takiego elementu, to ma świadomość że to
> padnie. On jest kryty, "zalecił wymianę", ale do cholery, to nie
> łożysko, że jak padnie, to dojedziesz do warsztatu, albo przynajmniej
> się uda zatrzymać wtedy, gdy chcesz, nie gdy samochód pozwoli. To
> zajebiście ważny element, ważniejszy niż silnik - powinien być wieczny.
Problem w tym, że Polacy jeżdżą samochodami dłużej niż fabryka
zakładała. Mój Lanos (od roku stoi) przejeździł 19 lat i prawie 280
kkm. Gdyby pedalarz nie wbił mu się w przednią szybę - jeździłby
dalej. Przewody hamulcowe wymienione na miedziane parę lat temu.
Po gwałtownym hamowaniu przed automatycznymi światłami (pół sekundy
żółtych, czerwone) na następnym skrzyżowaniu już nie miałem hamulców.
Swoja drogą - gdzie to mityczne działanie dwóch obwodów? Nie
zauważyłem.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.19 08:58 Kris
- 15.04.19 09:31 viktorius
- 15.04.19 10:06 yabba
- 15.04.19 10:58 viktorius
- 15.04.19 14:47 kk
- 15.04.19 15:14 Kris
- 15.04.19 19:03 J.F.
- 25.04.19 18:11 Tom N
- 25.04.19 18:20 J.F.
- 25.04.19 18:32 Tom N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO