  • Data: 2012-02-14 07:56:50
    Temat: Re: Klucz dynamometryczny
    Od: Filip <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-13 14:49, jerzu pisze:

    > Takie to jest ch... warty. Lepszy jest taki
    > http://allegro.pl/klucz-do-kol-krzyzakowy-17-x-19-x-
    22mm-x-1-2-neo-i2058481529.html

    To prawda. Nie wiem tylko jak ta firma ale konstrukcyjnie całkiem nieźle
    wypada. Po założeniu rury 1,5 metrowej daje radę, ale nie daje momentu.
    I tu jest problem, bo się gnie. Mam aktualnie problem z wykręceniem
    dwóch śrub, muszę podjechać do wulkanizacji, żeby udarem odkręcili...