  • Data: 2012-02-27 09:39:33
    Temat: Re: Kłopot z zapalaniem w niskich temperaturach
    Od: Jarecki <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 lutego 2012, 10:22:14 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Korzystając z pięknej pogody (+5,brak śniegu, wilgotność 70% i porywisty
    > wiatr) - pojechałem się przejechać motórem.
    >
    > Pierwsze pozimowe uruchomienie - jak zwykle z małymi kłopotami, ale
    > odpalił za piątym razem. Zgasł po 5 sekundach. Za szóstym już nie zgasł
    > i po chwili pracował tak, jak powinien.
    >
    > Normalka.
    >
    > Przejechałem ponad 50 km, zgasiłem na 5 minut, uruchomiłem "na dotyk",
    > przejechałem kolejne 50 km.
    >
    > I tu kłopot: ponownie uruchomiłem po dwóch godzinach wiec zdążył
    > ostygnąć. Nie chciał zapalić. Udało się za piątym razem. Zaniepokoiło
> [...]

    Miałem podobne problemy w dużym Bandicie. Pomogło zamontowanie podgrzewania gaźników
    - nie wiem czy masz to w swoim Fazerze. Pałowałem się z czyszczeniem i regulacją
    gaźników jedną jesień i pół zimy. Dopiero jeden mądry mechanik podpowiedział co
    zrobić i jak ręką odjął. Podgrzewanie to śruby z elementem oporowym wkręcane w każdy
    gaźnik i połączone z czujnikiem temp. U mnie drogo wychodził cały komplet wraz z
    kablami, więc podgrzewacze poszły z jakiegoś rozbitka, a w serwisie mechanik zrobił
    mi okablowanie plus ręczny przełącznik. Całość wyszła ze 200.

    Jarecki