  • Data: 2012-02-27 09:49:29
    Temat: Re: Kłopot z zapalaniem w niskich temperaturach
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/27/2012 10:39 AM, Jarecki wrote:

    > Miałem podobne problemy w dużym Bandicie. Pomogło zamontowanie podgrzewania
    gaźników - nie wiem czy masz to w swoim Fazerze. Pałowałem się z czyszczeniem i
    regulacją gaźników jedną jesień i pół zimy. Dopiero jeden mądry mechanik
    podpowiedział co zrobić i jak ręką odjął. Podgrzewanie to śruby z elementem oporowym
    wkręcane w każdy gaźnik i połączone z czujnikiem temp. U mnie drogo wychodził cały
    komplet wraz z kablami, więc podgrzewacze poszły z jakiegoś rozbitka, a w serwisie
    mechanik zrobił mi okablowanie plus ręczny przełącznik. Całość wyszła ze 200.

    A jakie gaźniki były w tym Bandycie? W sensie producent? Moje Keihiny
    dawały radę przy -15 a podgrzewanie jest ale wodne więc jedynie chroni
    przed zamarzaniem w czasie pracy.

    --
    Artur
    ZZR 1200