    From: "KILu" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
    Date: Fri, 27 Mar 2009 22:23:12 +0100

    Janeo wrote:
    > Kupiłem z Allegro od tego gościa z USA (nie ma negatywów):
    > http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=105
    39824

    Daj spokoj, przeciez to chinskie badziewie jest - na zdjeciu Kingston, w
    opisie noname... Naprawde lecial z USA? Takie cuda pochodza z Chin, mozna
    je kupic za male pieniadze w licznych sklepach albo na ebay'u. Reklamuj i
    na koncu wystaw stosowny, rzeczowy komentarz.

    Na marginesie - 16Gb = 2GB... ale z tego co piszesz Twoj nie ma nawet
    tyle.

    Swoja droga moze Ty mi powiesz, co ludzi popycha do kupowania bezfirmowego
    szajsu, skoro za tylko troche wieksze pieniadze mozna miec firmowy
    pendrive z normalna gwarancja? Przeciez to jest nosnik danych, ich
    bezpieczenstwo powinno miec kluczowe znaczenie.

    k,