    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Klimatyzator jako nagrzewnica
    Date: Tue, 22 Feb 2011 23:13:59 -0800 (PST)

    On Feb 22, 11:09 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tez juz wtedy mial.

    Mial gumowy wezyk przelewowy idacy od gornego punktu zbiorniczka
    prosto na glebe.

    > 1.8 bara nie cisnienie :-)
    >
    > Zobacz chocby na korek - powinno cos tam pisac ze odkrecanie na goraco
    > grozi poparzeniem.
    > W samym korku powinien byc zaworek bezpieczenstwa.

    Wiesz, w Starbucks na kubku z kawa jest napisane uwaga gorace. Ale mam
    kabel OBD2, wezme netbooka i zrzuce odczyty temperatury do pliku, mam
    10 mil ekspresowa droga do roboty, ciekawe jaka tam temperatura sie
    pojawi.
    Konrad