  • 1. Data: 2011-02-25 21:55:23
    Temat: Klimatyzacja - zagadka.
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Panowie (i Panie ;)

    Mam taka zagadke:

    Pomieszczenie 12 m kw.
    Male okno 1x1.5

    Wstawiam do niego "farelke" o mocy 2kW.

    Normalnie w tym pomieszczeniu jest 20 st C.

    Pytanie brzmi:

    Jakiej mocy dobrac klimatyzator, oraz ile on zuzyje energii
    przy pracy 24h/dobe, azeby zniwelowac dzialanie grzalki
    tzn. utrzymac te 20 st. C.

    Michal W.

  • 2. Data: 2011-02-25 22:17:40
    Temat: Re: Klimatyzacja - zagadka.
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Michal W." <m...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jakiej mocy dobrac klimatyzator, oraz ile on zuzyje energii
    > przy pracy 24h/dobe, azeby zniwelowac dzialanie grzalki

    He he he....
    Co brałeś ? ;D

  • 3. Data: 2011-02-25 22:40:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Alexy pisze:
    > Użytkownik "Michal W." <m...@n...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:4D68254B.387FA81F@nou-spam.gazeta.pl...

    > He he he....
    > Co brałeś ? ;D
    foldery reklamowe i porady fachowców, którzy błądzą jak czerowny
    kapturek. Moim zdaniem pytanie w 100% dobre.
    Odpowiedź - zgaduje ze 2kW.
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-02-25 22:49:24
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 25-02-2011 23:40, ToMasz napisał/a:
    > foldery reklamowe i porady fachowców, którzy błądzą jak czerowny
    > kapturek. Moim zdaniem pytanie w 100% dobre.
    > Odpowiedź - zgaduje ze 2kW.

    Jaką sprawność dla chłodzenia ma klimatyzator a jaką sprawność dla
    grzania ma "farelka"?

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2011-02-25 22:50:46
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > foldery reklamowe i porady fachowców, którzy błądzą jak czerowny
    > kapturek. Moim zdaniem pytanie w 100% dobre.
    > Odpowiedź - zgaduje ze 2kW.

    A sprawność klimatyzatora?? ;>...

    Konop

  • 6. Data: 2011-02-25 22:54:56
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 25-02-2011 23:49, Czarek napisał/a:

    > Jaką sprawność dla chłodzenia ma klimatyzator a jaką sprawność dla
    > grzania ma "farelka"?

    PS. otwarta lodówka ochłodzi pokój w którym się znajduje (po dłuższym
    czasie)?

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2011-02-25 22:58:40
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 25.02.2011 23:50, Konop pisze:

    > A sprawność klimatyzatora?? ;>...

    Pytanie brzmi:

    Jakiej mocy dobrac klimatyzator...

    Odp: 2kW (mocy chłodzącej)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 8. Data: 2011-02-25 23:25:56
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    > foldery reklamowe i porady fachowców, którzy błądzą jak czerowny
    > kapturek. Moim zdaniem pytanie w 100% dobre.
    > Odpowiedź - zgaduje ze 2kW.
    > ToMasz

    Widzisz, to teraz wez zamien farelke na serwery i moze wtedy nie
    bedzie potrzeby oskarzania mnie o branie prochow.

    Reasumujac:

    Jesli mam 2kW serwerow (dzienne zuzycie energi 48kWh)
    to ile zuzyje kWh w tym samym czasie klima ?

    Michal W.

  • 9. Data: 2011-02-25 23:26:51
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Grzegorz Kurczyk wrote: