  • 1. Data: 2011-02-24 23:49:53
    Temat: FPGA do temperatur "commercial" popędzana w zakresie "industrial"
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś ma wiedzę, lub wie gdzie jej szukać :-) na temat
    użycia kostek FPGA przeznaczonych do komercyjnych zakresów
    temperatur w zakresach rozszerzonych (industrial, automotive)?

    Czy wystarczy wziąć z półki wyższą klasę szybkości kostki
    aby spodziewać się że będzie miała podobne parametry pracy
    w niższych i wyższych temperaturach jak kostka standardowa
    w komercyjnych zakresach temperatur?

    Czytałem o pamięciach SRAM że właściwie można 8ns pamięć
    w wersji komercyjnej traktować jako 10-12ns w wersji industrial,
    po prostu taktując ją nieco wolniej. Czy to samo odnosi się do FPGA?

    Chodzi mi głównie o kostki Altery jak Cyclone III...