  • 1. Data: 2011-02-25 13:32:54
    Temat: gdzie kupić gniazdo ...
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Poszukuję gniazda mikro USB SMD jak na zdjęciu, może być z wylutu,
    właścicielce aparatu udało się wepchać do środka wtyk mini USB :)
    http://www.gtm.internetdsl.pl/foto/uUSB.jpg

  • 2. Data: 2011-02-25 13:34:41
    Temat: Re: gdzie kupić gniazdo ...
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Poszukuję gniazda mikro USB SMD jak na zdjęciu, może być z wylutu,
    > właścicielce aparatu udało się wepchać do środka wtyk mini USB :)

    kiedys takie rzeczy na TME kupowałem...

  • 3. Data: 2011-03-01 15:23:34
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qlphon" napisał w wiadomości grup

    > Poszukuję gniazda mikro USB SMD jak na zdjęciu, może być z wylutu,
    > właścicielce aparatu udało się wepchać do środka wtyk mini USB :)

    >kiedys takie rzeczy na TME kupowałem...

    w TME mają tylko 5styków a ja potrzebuję 8, chyba że ta reszta jest do
    niczego nie potrzebna

  • 4. Data: 2011-03-01 16:10:03
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 02/25/2011 08:32 AM, blur wrote:
    > Poszukuję gniazda mikro USB SMD jak na zdjęciu, może być z wylutu,
    > właścicielce aparatu udało się wepchać do środka wtyk mini USB :)
    > http://www.gtm.internetdsl.pl/foto/uUSB.jpg

    Jak nie znajdziesz w sklepie w PL, to dość regularnie pojawiają się na
    ebayu. Np to:
    http://cgi.ebay.com/1-x-Mini-USB-Jack-Female-Socket-
    Connector-8-Pin-Gold-/170532659777
    Jakbyś potrzebował na zapas, to za niewiele większe pieniądze można
    kupić 10 sztuk.

    pzdr.
    j.

  • 5. Data: 2011-03-01 17:49:25
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Radzikowski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > http://www.gtm.internetdsl.pl/foto/uUSB.jpg

    >Jak nie znajdziesz w sklepie w PL, to dość regularnie pojawiają się na

    wielkie dzięki, kupiłem 5szt :)