  • Data: 2011-02-26 11:31:37
    Temat: Re: Klimatyzacja - zagadka.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Feb 2011 11:21:54 +0000, Jerry1111 wrote:

    >No wlasnie wychodzi ze nie. Nie widac roznic w awaryjnosci miedzy 20 i
    >30 deg. C temperatury. Dysk jak ma padnac to padnie w pierwszych 2-3
    >miesiacach, potem trzeba wymienic po 2.5-3 latach.

    Powiedzmy ze glowne miejsce gdzie w dyskach moglaby temperatura
    zaszkodzic to sa lozyska. A nie widze jakiegos problemu zeby
    zaprojektowac to od razu na 40 czy 50 C

    >Zasilacze jak dobre to nie padaja, jak zle to im klima nie pomoze.

    Ale w zasilaczach sa kondensatory elektrolityczne.

    >Zreszta - ludzie majacy _setki_ serwerow w jednym pokoju wiedza co
    >mowia. A mowia ze szkoda kasy na prad do klimy.

    Wiesz, zasadniczo tez mi sie podobnie wydawalo, kiedys to byl sprzet
    projektowany na USA i chyba musieli sie liczyc z praca w upalne lato
    bez klimy. Upalne poludniowych stanach.

    Ale zeby to w pelni stwierdzic, to by sie przydalo miec dwa pokoje
    serwerow i trzymac je dluzej niz dwa lata.

    J.