  • Data: 2011-02-26 18:04:03
    Temat: Re: Klimatyzacja - zagadka.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Feb 2011 16:35:59 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Niektórzy mogą sobie nawet życzyć, by było dokładnie 18,73°C, bo wtedy
    >serwowane dane mają najwyższą jakość.

    Dane jak dane, ale jak ci sie serwer zepsuje to rozmowa bedzie inna.
    I rachunek tez moze byc inny.

    >Nie chodzi mi o ubolewanie nad ciężką dolą klimy, która się męczy,
    >a nikt jej nawet dobrego słowa za to nie rzeknie. Tylko o wyrzucanie
    >na śmietnik kilku kilowatów, gdy obok w łazience te same kolowaty
    >iałbya produkować elektryczny grzejnik

    Owszem, ale poza zima moze byc tak ze ani grzejnik ani klima nie
    chodza.

    >Jeśli czasem jest, to się robi filtr. To zresztą dość powszechan rzecz
    >przy klimatyzacji.

    Ale wtedy sa straty na przelywie. Moze lepsze rezultaty da klima i
    zamkniety obieg, szczegolnie jak doliczysz koszt odkurzania sprzetu
    :-)

    >Kiedys sobie wymyśliłem, że można ludziom grzać domy komputerami.
    >Wstawia się klientowi takiego pieca do pokoju, ten za prąd płaci
    >(trochę) mniej niż by płacił za grzanie spiralą oporowaą, a firma
    >zarabia na sprzedaży mocy obliczeniowej tak stworzonego klastra.

    Tylko ze chyba maly jest zbyt na moc obliczeniowa.

    Po czym przychodzi lato i sie robi klopot, no chyba ze ciepla wode
    bedzie podgrzewac.

    J.