  • 21. Data: 2014-04-01 09:59:01
    Temat: Re: Klimatyzacja - problem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 31 Mar 2014 20:00:09 +0200, Yogi(n)

    > W maździe? Panie, świat schodzi na psy... ;-)

    Zdarza się najlepszym. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 22. Data: 2014-04-01 12:56:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Ale po co przykładać rękę? Wyłączasz klimę odpalasz silnik czekasz aż
    > wyłączy ssanie i na wolnych obrotach włączasz nawiew na szybę,
    > obserwując obrotomierz dowiesz się, czy załączyła się czy nie.

    A jak nie masz obrotomierza? :)
    Wiem, wiem, teoretycznie słychac, ale...

  • 23. Data: 2014-04-01 13:10:15
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 01.04.2014 12:56, Budzik wrote:
    > Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > A jak nie masz obrotomierza? :)
    > Wiem, wiem, teoretycznie słychac, ale...

    Jesli zaparowana szybka szybko odparowuje tzn. ze klimatyzacja dziala.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 24. Data: 2014-04-01 19:38:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 09:02, Ergie pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Oczywiście że klima w zimie
    > działa tyle że nie da się tego stwierdzić przykładając rękę. Bo czy
    > będzie działała czy nie to przy -10 i tak zimniej z kratek nie poleci.

    Widać po przedniej szybie jak ją osusza.

  • 25. Data: 2014-04-01 20:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek m...@g...pl ...

    > Jesli zaparowana szybka szybko odparowuje tzn. ze klimatyzacja dziala.

    No własnie z parowaniem tez mam problem ale nie zawsze wiec to nie jest
    dobry sposób na sprawdzenie przy kupnie.

    Jutro dowiem się co i jak.

  • 26. Data: 2014-04-02 20:38:48
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 01 Apr 2014 09:24:19 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Ale po co przykładać rękę? Wyłączasz klimę odpalasz silnik czekasz aż
    >wyłączy ssanie i na wolnych obrotach włączasz nawiew na szybę,
    >obserwując obrotomierz dowiesz się, czy załączyła się czy nie.

    Jak załączy się sprężarka, to wcale jeszcze nie oznacza, że klima
    działa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2014-04-03 09:32:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...

    > Jak załączy się sprężarka, to wcale jeszcze nie oznacza, że klima
    > działa.

    Ale wiadomo że sprężarka działa i jeśli to coś współczesnego to wiadomo że
    jest czynnik - przy braku czynnika nie startuje bo ma czujnik.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 28. Data: 2014-04-03 14:28:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik maciejc m...@U...poczta.onet.pl ...

    > Ja ze swojej strony mogę polecić www.auto-klima.com.pl z Przeźmierowa.
    > Generalnie u nich jest zawsze dworzec i masakryczny ruch, ale mogę
    > czystym sumieniem polecić.

    No to mamy diagnozę.
    Nieszczelna pompa.
    Cena:
    450zł za uszczelnienie, ponowne złożenie i napełnienie zestawu.
    Dobra cena?

  • 29. Data: 2014-04-03 15:01:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-04-03 14:28, Budzik pisze:

    > No to mamy diagnozę.
    > Nieszczelna pompa.
    > Cena:
    > 450zł za uszczelnienie, ponowne złożenie i napełnienie zestawu.
    > Dobra cena?

    No to teraz telefon do sprzedającego i zadać mu to pytanie.
    I czy sam będzie szukał tańszej oferty, czy zapłaci?

  • 30. Data: 2014-04-03 17:17:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    > Nieszczelna pompa.
    > Cena:
    > 450zł za uszczelnienie, ponowne złożenie i napełnienie zestawu.

    A jeśli jednak będzie to coś innego to też skasują 450?